Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppiani kiusaa puhelinterroristi

Vierailija

Soittelee jatkuvasti ja toistuvasti. Ei ymmärrä ettei hänen puheluitaan kaivata.

Kommentit (6)

Vierailija

Mitenhän saisin annettua oman anoppini numeron tälle puhelinterroristille, maailma pelastuisi kun nämä kaksi puhelinterroristia soittelisivat vain toisilleen... No, ainakin minun ja perheeni maailma pelastuisi.

Vierailija

Alanuolialle tiedoksi, että ko puhelinterroristi so vanha piika häiritsee suunnattomasti perheen elämää eli voisi lopettaa soittelunsa.

Verenpaineet

Mä sanon teille, että koittakaa kestää - saako puh estettyä? Näin olen tehnyt yhdelle tapaukselle. Hänellä on tosin se tyyli, että tulee sitten oven taakse, jos on kuukausia estetty :(.
Mutta se soit. tekee ihan hulluksi, samoin viestittelee älyttömiä pakkomielteitään/aivopierujaan...

Olen sanonut, ettei tekisi tätä.

Tarvitsee apua jossain ja jos on estolistalla, tulee aina meille sit oven taakse :(, kukaan muu ei enää auta sitä, on niin mahdoton luonne.

Mikään sana, ei tehoa, "pakottaa" toisen auttamaan siinä, mitä itse oli suunnitellut - eli vainoaa niin kauan, kunnes on autettu :D.

Onko tää se narsisti nyt? (on)

En viitsis sentään lähestymiskieltoon laittaa, sillä on oikeasti kamalia vaikeuksia elämässään.

Voimia vain teille, joilla tällainen on sukulaisena...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat