Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppiani kiusaa puhelinterroristi

Vierailija
01.11.2015 |

Soittelee jatkuvasti ja toistuvasti. Ei ymmärrä ettei hänen puheluitaan kaivata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lapsi vai?

Vierailija
2/6 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lapsi vai?

Ei vaan joku vanha piika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän saisin annettua oman anoppini numeron tälle puhelinterroristille, maailma pelastuisi kun nämä kaksi puhelinterroristia soittelisivat vain toisilleen... No, ainakin minun ja perheeni maailma pelastuisi.

Vierailija
4/6 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolialle tiedoksi, että ko puhelinterroristi so vanha piika häiritsee suunnattomasti perheen elämää eli voisi lopettaa soittelunsa.

Vierailija
5/6 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon teille, että koittakaa kestää - saako puh estettyä? Näin olen tehnyt yhdelle tapaukselle. Hänellä on tosin se tyyli, että tulee sitten oven taakse, jos on kuukausia estetty :(.
Mutta se soit. tekee ihan hulluksi, samoin viestittelee älyttömiä pakkomielteitään/aivopierujaan...

Olen sanonut, ettei tekisi tätä.

Tarvitsee apua jossain ja jos on estolistalla, tulee aina meille sit oven taakse :(, kukaan muu ei enää auta sitä, on niin mahdoton luonne.

Mikään sana, ei tehoa, "pakottaa" toisen auttamaan siinä, mitä itse oli suunnitellut - eli vainoaa niin kauan, kunnes on autettu :D.

Onko tää se narsisti nyt? (on)

En viitsis sentään lähestymiskieltoon laittaa, sillä on oikeasti kamalia vaikeuksia elämässään.

Voimia vain teille, joilla tällainen on sukulaisena...

Vierailija
6/6 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiika, ei vanha piika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi