Mitä ostatte joululahjaksi 18-24 vuotiaille tyttärille?
Mitään toiveita ei ole, mutta jotakin haluan tietenkin ostaa.
Kommentit (43)
Kodin tavaraa, kosmetiikkaa,kirjoja,lahjakortti esim. vaateliikeeseen.
Olen kakskymppinen ja tiedän että en saa porukoilta mitään koska ovat köyhiä, tai jos saan niin jotain turhaa krääsää. En kyllä saa keltään muultakaan mitään.
Miksi oletatte, että jokainen naispuolinen pitäisi meikeistä, hajuvesistä ja söpöistä jutuista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletatte, että jokainen naispuolinen pitäisi meikeistä, hajuvesistä ja söpöistä jutuista?
Ei jokanen, mutta aika moni. Varmempi valinta nyt kosmetiikka on kuin lahjakortti rautakauppaan.
Suklaata
Kauneudenhoitotuotteita
Lahjakortteja
Leffalippuja
Vaatteita
Jos ei halua materiaa niin joku elämyslahja on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jokanen, mutta aika moni. Varmempi valinta nyt kosmetiikka on kuin lahjakortti rautakauppaan.
Mutta miksei voi olla jotain neutraalimpaa jos ei tosiaan mieltymyksiä tunne? Saippua, käsivoide, lakanoita, muki, itsetehtyjä pipareita, suklaata? Näitä voi käyttää lähes jokainen mieltymyksistä riippumatta.
Joku ihana kotimainen koru: Kalevala, Lapponia tai Lumoava. Lapsi voi sitten halutessaan joko itse kerätä sarjaa (tai helpottaa poikaystävän lahjanostoa tulevaisuudessa) :)
Oon ite 21 ja aattelin pyytää vanhemmilta uudet lakanat ja sit oon halunnu pitkään jo kylpytakkia mut törmäsin instagramissa sellasee pyyhehaalariin! Se on aika kallis mut ehkä vanhemmat suostuu ostaa sen ku ei oo muita lahjatoiveita oikeestaan :)
Mitä jos vaan kysyisitte niiltä tyttäriltänne, että mitä he toivoisivat?
Meillä on kaapit täynnä astioita ja käyttämättömiä pussilakanoita (joita etenkin anoppi tykkää ostaa joka joulu). Meikeistäkään en välitä. Sen sijaan cd ja kirjat olisi kivoja. Niistäkin kuitenkin olisi kiva saada sellaisia, joita oikeasti haluan, eikä sellaisia jotka keikkuvat myyntilistojen kärjessä.
No onneks vanhemmat on persaukisia, niin saan ihan itse valita itselleni mieluisat lahjat. Onni onnettomuudessa.
Lahjakortti seksitautilääkäriin ja anustappi
Toiset haluaa lahjakortteja ja rahaa. Toiset ei halua lahjakortteja eikä rahaa, vaan jotain muuta. Niin kuin tyttäreni, joka ei kuitenkaan osaa sanoa mitä toivoo.
No, ostan Urban Decayn meikkejä, ja Marks&Spenceriltä herkkupurkkeja(hienojen purkkien/rasioiden takia).
Lämpöpeite jatkuvasti kylmissään olevalle, ehkä naamanpuhdistuharja. Sellainen pattereilla toimiva.
Nämä nyt ainakin, tosin 16-vuotiaalle. Mutta samat käy 18-24-vuotiaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksei voi olla jotain neutraalimpaa jos ei tosiaan mieltymyksiä tunne? Saippua, käsivoide, lakanoita, muki, itsetehtyjä pipareita, suklaata? Näitä voi käyttää lähes jokainen mieltymyksistä riippumatta.
eikös tässä nyt kysytty mitä ostetaan tyttärille, ehkä äiti (tai vanhemmat yleensä) tietää sen verran että haluaako oma tyttö sen lahjakortin meikkikauppaan vai rautakauppaan?;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin olevani kasvatuksessa epäonnistut jo kaksikymppinen tyttäreni haluaisi mieluummin meikkejä kuin kirjan lahjaksi. Teinit ovat asia erikseen, mutta aikuinen nuori nainen toivon mukaan on löytänyt muuta sisältöä elämäänsä kuin nätiltä näyttämisen ja hyvältä tuoksumisen.
Itse toivoisin mieluiten rahaa tai karkkia tai jotain kuluvaa käyttötavaraa (saippuaa, shampoota, käsirasvaa tms.). Enempää tavaraa en kaipaa, koska minulla on jo kaikkea ja vähän enemmänkin (hyllyt pursuilevat tavarasta, korurasian kansi ei mahdu enää kiinni jne.). N18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin olevani kasvatuksessa epäonnistut jo kaksikymppinen tyttäreni haluaisi mieluummin meikkejä kuin kirjan lahjaksi. Teinit ovat asia erikseen, mutta aikuinen nuori nainen toivon mukaan on löytänyt muuta sisältöä elämäänsä kuin nätiltä näyttämisen ja hyvältä tuoksumisen.
Olen 23 ja toivon joululahjaksi meikkejä ja hajuveden. Opiskelen yliopistossa ja joudun lukemaan niin järkyttäviä määriä ettei tee mieli lukea vapaa-ajalla, ei siis kirjoja lahjaksi. Jos kuitenkin haluan lukea muuta kuin koulukirjoja niin lainaan ne kirjastosta.
Harry Potterit omistan, sain ne teininä lahjaksi ja on luettu monesti. Muita kirjoja en tarvitse omakseni.
Aamupala-nimisen upean keittokirjan, naamarasvaa mitä saa vain ulkomailta, romaanin mikä liittyy tulevaan matkakohteeseensa, pähkinöitä. Tytärpuoli 24v.
Isänsä saa hoitaa ne varsinaiset toiveet (rahaa). Minusta taas on kiva nähdä vähän vaivaa ja antaa kullekin sopivia henkilökohtaisia lahjoja.
Olen toivonut vanhemmiltani lakanoita, keittiövälineitä, kodinkoneita ym. En koskaan pyydä meikkejä, hajuvesiä ym koska vanhemmat ostaa kuitenkin väärät. Enkä käytä niin kallista kosmetiikkaa, ettenkö voisi niitä itse ostaa.
Mustan 42cm jättidildon, neiti on kyllä 24v ikään mennessä kerennyt väljentyä tarpeeksi.
Minulle kelpaisi lahjaksi pyoran kello, mausterekki keittioon, kaksipaisten tussien sarja harmaasavyissa tai mitka tahansa taidetuotteet (opiskeluja varten), hyva tee, harjoja hevoselle vanhojen tilalle, hyva kirja, lehtitilaus... Tykkaan kaytannollisista lahjoista, kosmetiikka, hajuvedet ja muu homppa jaisi kayttamatta. Olen 22-vuotias.