Mitä ostatte joululahjaksi 18-24 vuotiaille tyttärille?

Vierailija

Mitään toiveita ei ole, mutta jotakin haluan tietenkin ostaa.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Kaikki kauneuteen ja hemmotteluun liittyvä. :) :) Lahjakortti vaatekauppaan, kauneushoitolaan, kampaajalle. Taikka sitten meikkejä, kynsilakkoja, suloinen yöpaita, ihana hajuvesi tms. 

Vierailija

Dermosililta tilaan kosmetiikkaa ja ostan sähköhammasharjan. Lisäksi maksan miehen kanssa tytön kalliin harrastuksen kevätkauden.

Vierailija

Viime vuonna tytär 23v. toivoi lahjakorttia Pentikiin, koska kerää astiasarjaa sieltä. Jonain vuonna olen ostanut jonkun kirjan tai Cd-levyn. Annan myös joka vuosi villasukat ja konvehtirasian :) 

Vierailija

Oon jo 33 mutta varmaan viimeisen 20 vuoden aikana on saanut äidiltä rahaa, nykyään noin 150 euroa + jonkun pikku paketin eli esim hajuveden (escada tms toimii aina) tai arabian tai iittalan astioita tms.

Vierailija

En tiedä vielä, meikkejä ja ihonhoitotuotteita varmaankin. Olen kesällä ja syksyllä ostanut heille niin paljon kaikkea omiin koteihinsa, etten nyt jouluna ihan mahdottomiin veny. Villasukat ja lapaset taidan kyllä heille neuloa.

Vierailija

Joulun paras lahja on parina viime vuotena ollut lahjakortti hierontaan. Myös muut hemmotteluhoidot (esim. kasvohoito) ovat mieleeni. Tänä vuonna toiveissa on tavaroiden osalta musta lonchampin olkalaukku, sen lisäksi tarvitsisin myös kotiini tarvikkeita (kasaripannu ja uusi leikkuulauta).

Toissa jouluna taisin saada kirkasvaloherätyskellon, se oli myös mieleeni.

T. 23v

Vierailija

Lahjakorteista (vaatekaupat, sisustusliikkeet, kampaamo/hieronta/kosmetologi) olen tykännyt, oma äitini tuntee myös makuni aika hyvin joten on ostanut esim. laukkuja ja vaatteita tai jotain laadukkaampaa kosmetiikkaa. 

Vierailija

Hajuveden ostan ja ostin jo kirjahyllyn Ikeasta kun tarvitsivat sellaisen ja muita lahjatoiveita ei ollut. Yleensäkin meillä on tapana ostaa jotain tarpeellista. Jos ei halua mitään niin on tytön kanssa sovittu että sitten annetaan hänen nimissään rahaa hyväntekeväisyyteen.

Vierailija

Olemme luopuneet lahjoista aikuisten kesken. Ainoastaan alaikäiset lapsenlapset saavat lahjoja. Se on ollut hyvin helpottavaa, poistui se pakko.

Yllätän kyllä läheisiäni pitkin vuotta erilaisilla lahjoilla, tarpeettomilla ja tarpeellisilla.

Vierailija

Mulle kelpaisi esimerkiksi tuo Arman Alizadin ja Meeri Koutaniemen Riisuttu Suomi -kirja, itse toivoin äidiltäni sitä :) Villasukat toimivat aina myös, joku laadukas romaani, käsi- tai kylpypyyhkeet, pussilakanasetti, joulumuumimuki...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat