Vierailija

Mikä on siis kallein omistamasi vaate/asuste/kengät? Kerro paljonko maksanut ja mikä tuote ja merkki kyseessä :P

• ylös 5
  • alas 1

Sivut

Kommentit (76)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Odd Mollyn villakangastakki, vähän vajaa 270 euroa maksoin. (Ostin outletista, normihinta olisi ollut jotain 500 euroa).

• ylös 11
  • alas 5
Vierailija

Korutkin toki voidaan tähän ottaa mukaan, onhan ne asusteita. Itselläni siis kallein on raymond weilin rannekello n. 950€ 

-ap

Vierailija

Pitkä (3/4), hupullinen talvinahkatakki. Merkkiä en tähän hätään muista, mutta Haloselta sen ostin neljä vuotta sitten. Maksoi reilut 250 euroa.

Vierailija

Ei mulla ole mitään kallista. Untuvatakin ostin -70 % alesta, alkuperäiseltä hinnaltaan se olisi ollutkin melko hintava. Laukku oli jotain 50 e mutta siitäkin pois -50 %. Juhlamekon hinta taisi olla 40 euron kieppeillä...

• ylös 17
  • alas 8
Vierailija

Irtovuorilla ja turkiskauluksella varustettu pitkä, mittojeni mukaan tehty nahkatakki. Maksoi 20000 markkaa.

• ylös 10
  • alas 18
Vierailija

Arvokkain ainakin minulle on äitini vanha Lontoosta 60- luvulla ostama villakangastakki ja kotelomekko joka on jo vintagea.  En tiedä rahallista arvoa, mutta ne vaatteet on yritetty pari kertaa ulkomailla ostaa minun päältä! :)

• ylös 40
  • alas 1
Vierailija

Varmaan käsilaukku. Sen hinta oli 450€ mutta maksoin 108€. En osta merkkituotteita ellen saa niitä n -70% hinnalla. Samalla ostin Michael Korsin mekon 75% alella, maksoin 50€.

Vierailija

Moottoripyörävarusteet, mutta en kyllä muista tarkkoja hintoja. Takki varmaan 200-300 e, saappaat ehjä 250 e. Housut on aika halvat, samoin kypärä, joka on jostain alennuksen alennuksen alennuksesta. Ns. oikeita vaatteita mulla ei oo hirveän kalliita. Yks Sanna Hopiavuoren mekko, mutta ei se oo kun 100-150 e. 50 e maksanut pipo mulla kyllä on!

Vierailija

Ulkoilu/urheilukamppeita. Haglöfsin kuoripuku taisi olla parisataa, ja uusi Kari Traa -parkatakki oli alessa reilu 200 e. Sitten taitaa olla kenkiä.

Vierailija

Mä olen kirppisten, alennusten ja löytöjen perässä juoksija, joten juuri mitään yli 50€ maksanutta ei ole.

Talvitakki maksoi 150€ ja yhdet Demonian kengät samoin, ne taitaa olla ainoat yhtään hintavammat.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.