Mitä te puuhaatte?

Vierailija

Meikä kännää.

Kommentit (9)

Vierailija

Onneksi mulla ei ole tarvetta kännätä, joskus oli, mutta se oli hyvin ankeaa aikaa elämässäni.

Heräsimme 6kk ja 2v kanssa kuudelta, keitin puuron ja syötiin. Kohta varmaan herää 6v ja aletaan katsomaan Avaraa luontoa. Sitten meinasin törkeästi lähtä ysin jälestä koko lapsilauman kaa salille, kun sielä tuskin porukkata on kun "kaikki" makaa kipeenä :D

Mitä elämän tuhlausta.

Arvioin huvikseni mitä olisi minun ja mieheni ilta ulkona maksanut (400e) se raha jäi käyttämättä ja laitoimme sen säästötilille. Ompas hyvä mieli! :)

Vierailija

Selaan tätä ja odotan, että kello tulee 8.30 jolloin lähden lenkille. Sovittu aika kahden ystävän kanssa, en muuten kellontarkasti lenkkejä ajoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla ei ole tarvetta kännätä, joskus oli, mutta se oli hyvin ankeaa aikaa elämässäni.

Heräsimme 6kk ja 2v kanssa kuudelta, keitin puuron ja syötiin. Kohta varmaan herää 6v ja aletaan katsomaan Avaraa luontoa. Sitten meinasin törkeästi lähtä ysin jälestä koko lapsilauman kaa salille, kun sielä tuskin porukkata on kun "kaikki" makaa kipeenä :D

Mitä elämän tuhlausta.

Arvioin huvikseni mitä olisi minun ja mieheni ilta ulkona maksanut (400e) se raha jäi käyttämättä ja laitoimme sen säästötilille. Ompas hyvä mieli! :)

Aikamoisia tuhlureita olette. Itse tulen toimeen yleensä satasella ja sillä saa käydä syömässäkin, kunhan ottaa pohjat kotona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisia tuhlureita olette. Itse tulen toimeen yleensä satasella ja sillä saa käydä syömässäkin, kunhan ottaa pohjat kotona.

Mun osa tosta summasta ois korkeintaan 50e. Miehellä menee paljon, ja se välillä harmittaakin, mutta onneksi ei käy kuin kerran 1-2kuukaudessa. Ja ne on hänen tienaamansa rahat, saa tietysti käyttää miten haluaa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat