Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"hätätapauksessa riko lasi"-lahja isänpäivänä... Mitä sisään?

Vierailija

Suunnittelin just että tehtäis mun veljen kanssa sellanen iskälle. Niitä on näkynyt nyt paljon enk oo koskaan tehny tommosta niin aattelin että olis hauska. Mitäs laitettaisiin sinne sisälle? Ajattelin leffaliput, minialkoholipullo, heijastin, suklaata.... mitä muuta?

Hän ei polta joten tupakkaa ja sytkäri on ihan turha... muutenkin noita tehdään aika paljon nuorille jolloin särkylääke, kortsut, jne on hyviä  mutta ei nyt ehkä tähän hommaan :D Ideoita?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

hän on kova Kolmas Nainen -fani... mitäköhän niiden levyt maksaa? :D Ei nyt kauheen kallista lahjaa viitsisi kun ollaan molemmat veljen kanssa opiskelijoita :D Mut levykin voisi ehkä olla kiva siellä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eropaperit  voisi olla kiva juttu :)

Heh, hän on vielä naimisissa äitimme kanssa joten ei nyt mielellään :D Näitähän on ollut jossain polttari-lahjoissa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Menkääs teinit nyt demi.fi hakemaan jaxuhaleja kiitos.

Me teinit... Minä 23v, veli 21v :D

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

eli juuri niitä... arvasin et noin teini-ikäisien juttuja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

-ap

eli juuri niitä... arvasin et noin teini-ikäisien juttuja

Mikä tässä nyt oli teinijuttu? Itse lahja? Tehdään veljen kanssa yhteinen? On näitä vanhemmatkin tehneet ja olemme molemmat vähävaraisia, saadaan kivempi kun tehdään yhdessä. Sitäpaitsi veljeni ei ikinä keksi omaa lahjaa vaan laittaa edellisenä iltana (ennen äitien tai isänpäivää, syntymäpäiviä, joulua...) mulle viestin että saako osallistua mun omaan..

Vierailija

Miksei voi vaan antaa jossain laatikossa, missä lukee vaikka selviytymispaketti? Mitäs sitten kun isäpappa laittaakin tän vaan esille eikä käytä niitä juttuja mitä siellä on? Kun on niin hienon lahjan tehneet niin eihän sitä viitsi rikkoa. Vai millanen systeemi tää oikein on, onko se "riko lasi" vaan ns. hauska juttu ja oikeasti ei oo mitään lasia... En oo koskaan kuullut tämmösestä ja kuvittelisin että jos se on joku lasilaatikko niin ei sinne kannata laittaa mitään mitä oikeasti haluaa käyttää. Jotkut eropaperit polttarilahjaksi on ihan hyvä, koska niitä tuskin kukaan haluaa sieltä ihan heti (ei sillä että olis edes lailliset) ja jos on oikeanlainen huumorintaju niin pariskunta ehkä haluaa laittaa sen esille.

selviytymispaketteja oon sitten nähnyt kyllä, niissä on jopa jotain järkeä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat