Hyvä dokumentti unihalvauksista: The Nightmare

Vierailija

Netflixissä. Katson parhaillaan ja tuntuu kauhealta, että nuo ihmiset ovat joutunueet kokemaan tuollaista. Onko täällä ketään, joka kokenut vastaavaa?

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mietin just että uskallanko katsoa ton. Oon yksin koiran kanssa kotona. Onko pelottava? :D

Kannattaa katsoa. Ei ole suurimmaksi osaksi kauhean pelottava, mielenkiintoinen kylläkin :) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mietin just että uskallanko katsoa ton. Oon yksin koiran kanssa kotona. Onko pelottava? :D

On. Nim. Kaiken nähny. Mut kun toi on totta niin... Hyi.

Vierailija

Kyllä olen kokenut unihalvauksia. Aivan kamalia, mutta nyt kun tunnistan tilan, olen oppinut käskemään sen pois. Lihakset eivät toimi, mutta tahtotila toimii. Napakasti ja vihaisesti käsken ärsyttävän hahmon menemään matkoihinsa ja se on lähtenyt:) Olen todella iloinen tästä, koska jotkut kokemukset olivat todella pelottavia ja oli vaikeuksia nukkua tai uskaltaa nukahtaa niiden jälkeen.
Aina kaava on samanlainen, herään, huomaan että en voi liikkua ja uhkaava hahmo lähestyy, hypähtää sängylle tai huohottaa korvaan.
Kerran olin niin väsynyt ja uuvuksissa, että mielessäni karjuin hahmolle että nyt en jaksa tuota! Häivy! Ja loppui siihen paikkaan. Huh.

Vierailija

Kerran nähnyt mustan hahmon unihalvauksessa, se oli ihan kamalaa! Mutta miksi vain kerran, en tiedä mitä silloin on tapahtunut sellaista. Oletteko te muut näitä näkevät erityisen herkkiä ihmisiä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat