Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoimme voimistelua ja miehelläni alkoi seisoa... WTF???

Vierailija

Ollaan seurusteltu 8kk. Mies on 36v ja minä olen 32v.

Katsottiin voimistelua. Mies makasi toisella sohvalla ja yhtäkki sanoi "kato mikä täällä on". No collegehousujen "läpi" paistoi seisokki.

Eikö miehet voi edes voimistelua katsoa, ilman että ajattelee naisia seksiobjekteina?

Nyt mies vinkuu seksiä, mutta en anna.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ei varmaan voi katsoa neutraalisti. Heti ajattelee miten siistiä olisi niin notkea nainen sängyssä. Ja sitten monesti voimistelijan jalkoväli on hyvin esillä erilaisissa spagaatinomaisissa asennoissa.

Vierailija

Ei penistä voi hallita. Etkä muuten itse hallitse toosasi kosteutta. Jos siellä olisi mittari, jonka lukema näkyisi otsassasi, tilanne olisi vastaava. Mieti sitä.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Öö, jos miehesi koki voimistelijat kiihottavina, ei se tarkoita, että hän ajattelisi naiset seksiobjekteina?

Kasvata itsetunto

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Ymmärrän miehenä, ettei mikään hurmaavin tilanne sinulle. Voin tosin itsekin kuvitella kiihottuvani naisvoimistelijoista oikeassa mielentilassa, mutten ehkä hoitaisi loppua noin, jos haluaisin seksiä puolisoni kanssa.

Vierailija

Oli kyllä kieltämättä vähän kiusallista, kun appiukko halusi katsella tyttöjen voimistelua, vaikkei muuten seuraa mitään urheilua. No, mut eipä tuo asia mulle oikeastaan kuulu, katselkoot rauhassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hö. Oisit päässy panee!

Mutta päättikin kostaa voimistelujanaisten seksiobjektiuden.

The beginning of beautiful friendship.

Vierailija

Toiset vaan kiihottuu kun nainen kävelee ohi, itseäni inhottaa tollanen ja siksi haluan olla sinkku! Ei tarvitse olla sellaisen kanssa joka ei halua kiihottua vain minusta.

Vierailija

Miehelle varmaan voimistelu ja taitoluistelu ja vastaavat on käytännössä lajeja, joissa hyvännäköiset naiset kiemurtelee alusvaatteissa.

Vierailija

Minusta on kuvottavaa jos joku pystyy ajattelemaan kenestä vain kiihottavia ajatuksia. Missä teidän aivot on?? No just siellä tottakai.
Jos mä näen vaikka alastomia ihmisiä, mietin vain miksei tuo laita vaatteita päälleen ja että eikö oo yhtään kylymä, tai että eikö tuota hävetä. En todellakaan kostu tuntemattomista ihmisistä.
Ja samaa odotan kumppaniltakin, eli muista ei vain yksinkertaisesti osaa ajatella "siinä mielessä". Ja tämän siis lähdettävä toisesta itsestään niinkuin minustakin, eikä minun toiveestani.

Vierailija

sanoiko se mies että kiihoittui voimistelusta tai niistä tytöistä? Mitä jos laji olis ollut kuulantyöntö?

joskus hei voi alkaa muutenkin mielikuvitus laukata ja alkaa panettaa :)

35v mies

Usein kun käyn kaupassa kassalla, niin meinaa alkaa seisomaan jos on nuori kassatyttö ja tissit ja ehkä persekin on hyvin tutkailtavina siinä kortti kädessä odottaessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehelle varmaan voimistelu ja taitoluistelu ja vastaavat on käytännössä lajeja, joissa hyvännäköiset naiset kiemurtelee alusvaatteissa.

Nuohan on just parhaat lajit. Hyväpyllyisiä naisia vähissä vaatteissa. Mistä sitä pitäs miehen kiihottua? Laumasta karvaisia äijiä kuten jääkiekosta? Miehillä ei kuulu tapoihin kitistä mistä nainen kiihottuu. Ajatelkoon vaikka antti reiniä kunhan käy itselle kuumana. Pikkusieluista valittaa mistä kiihottuu kunhan ei mene lapsiin, eläimiin tai sukulaisiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat