Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän lauantai on alkanut? :)

Vierailija

Itsellä on alkanut ihanan rennosti vaikka tulikin nukuttua vähän huonosti. No nyt kasvonaamio naamassa josko tuo jotain pelastaisi :D. Parin tunnin päästä pitäisi lähteä tyttöjen kesken reissuun, ihanaa kun on kerrankin aikaa  valmistautua kunnolla :).

Kommentit (15)

Vierailija

Huonosti. Mies skitsoilee taas ja kävimme kovaäänisen keskustelun mm. perheemme kodin siisteystasosta, kiitollisuudesta, parisuhteemme tilasta ja tiuskimisesta. Minä olen kaikkeen syypää kuulema. Saa nähdä miten päivä tästä käyntiin lähtee. N41

Vierailija

Täälläkin ollaan kasvonaamiot naamassa :) Jos tästä valuisi sitten suihkuun, viimeistelisi halloweenasun ja -meikin ja lähtisi töihin.

Vierailija

Mulla on alkanut mukavasti säbähöntsyillä ja nyt lähdössä kavereiden kanssa harrastuksiin. Nää on sovittu kauan sitten ja vaimo alkoi äsken nalkuttamaan, kun olen koko päivän menossa. Tapansa mukaan pilaa mun hienon päivän noilla mielenosoituksillaan.

Vierailija

Vähän nihkeesti on aamu alkanut. Sain sentäs raahattua itseni suihkuun. Nyt istun paplarit päässä ja mietin, mitä seuraavaks tekis, vai tekiskö mitään:) Mukavaa päivää kaikille.

Vierailija

Heräsin heman pettyneenä, synnytys ei vieläkään käynnistynyt. Söin aamupalaa ja makoilin sohvalla. Lapset syövät juuri lounasta ja patistelin heidät sitten sen jäökeen haravoimaan pihaa. Me miehen kanssa sillä välin supritamme aviollisia etija, josko se käynnistäisi synnytyksen. Sen jälkeen hautausmaakierrokset, iltaruoka, sauna ja oleilua.

Vierailija

Ovella kävi ilmeisesti trulleja, mutta eipä tullut mentyä suoraan unesta (ylinukkuneena) tsekkaamaan. Ovien kolahtelusta saattoi päätellä joidenkin käyvän ovelta ovella. Olisikin ollut melkoinen kepponen toiseen suuntaan ilman kysymystä kun olisin viehättävässä aamulookissani tukka pystyssä puolinukkuen pölähtänyt ovelle tyyliin mikä maa, mikä valuutta ja mitä hittoa täällä möykätään... :D

Vierailija

Heräsin aikasin. Join aamukahvit, kävin suihkussa. Luin kaksi tuntia tenttiin. Vein koiran ulos. Haravoin tunnin. Laitoin smetanalohen ja pilkoin uunijuurekset. Laitoin pyykit koneeseen. Kohta syödään

Mies ja poika menee jalkapallotreeneihin. Itse menen hautausmaalle. Pesen lisää pyykkiä. Teen illaksi pizzaa ja laiskottelen. Ei viitsi siivota, vaikka tarttis

Vierailija

Heräsin hyvin nukutun yön jälkeen, sitten nautinnollista aamuseksiä sillä aikaa kun lapsi katsoi lastenohjelmia telkkarista, aamupala, oleskelua, surffailua, siivoamisen suunnittelua ja meinaamista. Kohta anopille lounaalle.  Jääkaappi täynnä ruokaa, ei huoleta kauppojen yksi lauantaikiinniolo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Heräsin heman pettyneenä, synnytys ei vieläkään käynnistynyt. Söin aamupalaa ja makoilin sohvalla. Lapset syövät juuri lounasta ja patistelin heidät sitten sen jäökeen haravoimaan pihaa. Me miehen kanssa sillä välin supritamme aviollisia etija, josko se käynnistäisi synnytyksen. Sen jälkeen hautausmaakierrokset, iltaruoka, sauna ja oleilua.

Lasten iät?

Vierailija

Ihanasti, tyttären kans pitkä lenkki. Ruuan laitoin uuniin ja mieheni nukuttaa pikkuisia. Venyn sohvalla suklaarusinoiden kans ja kattelen hiihtoa.

Vierailija

Ihanasti! Miehen kanssa heräiltiin kaikessa rauhassa noin tunti sitten ja hyvän brunssin jälkeen maha täynnä makoillaan nyt hetki sohvalla. Kohta siivotaan, lähetään lenkille ja illemmalla lähetään ulos! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat