Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan loppu

Vierailija

Olen ihan loppu ja rikki tähän avioliittoon. Mies ei ikinä tee mitään kotitöitä. Siis ei yhtään mitään, ei edes omia jälkiään korjaa. Esim jos juo maitopurkin tyhjäksi niin jättää sen pöydälle, ei ikinä laita roskiin asti. Koskaan ei laita likaisia asioitaan pesukoneeseen jne. Milloinkaan se ei tee lapsen kanssa mitään lapsen lähtökohdista käsin, ei pelaa, leiki tai ulkoile. Mistään perushoidosta nyt puhumattakaan. Joskus harvoin saattaa ottaa lapsen mukaan omiin harrastuksiinsa, silloinkaan ei katso perään, vaan saan odottaa sydän syrjällään mitä vilkas 5-vuotias on keksinyt. Kateudella seuraan naapureiden elämää, jossa mies leikkii ja on lastensa kanssa ja näyttää ainakin ruoanlaittoon osallistuvan. Olen yrittänyt hyvällä ja pahalla. Olen puhunut rauhallisesti asiasta, ei vaikutusta. Olen raivonnut, ei vaikutusta. Olen vedonnut etteikö ymmärrä että suhde lapseen rakentuu yhdessä olemisen ja tekemisen kautta, ei vaikutusta. Jos pyydän auttamaan jossain ihan pienessä asiassa, seurauksena armoton huokailu ja hidastettu toiminta ryyditettynä "etkö voisi tehdä asian siten että minua ei tarvitse vaivata" neuvoilla. Tämän av-vuodatuksen aiheutti tilanne, jossa pyysin miestä auttamaan lakanan vedossa (olin mankeliin laitttamassa kyseistä yhtä!! lakanaa), kun mies näytti pitkää naamaa ja aloitti marinan, niin sanoin että antaa olla. Sitten sainkin kuulla olevani inhottava ihminen, ihan paska tyyppi. Ja paljon muuta, mitä en nyt viitsi tähän toistaa. Olin töiden jälkeen siihen mennessä laittanut ruuan, korjannut ruokailun jäljet, imuroinut ja pyykännyt. Ja joka välissä tietenkin huolehtinut lapsesta. Mies oli töiden jälkeen syönyt ja maannut sohvalla. Eikä siinä mitään jos on väsynyt. Mutta miten voi aina olla väsynyt? Minäkin olen väsynyt tähän tunnekylmyyteen ja yksin olemiseen avioliitossa. En jaksa enää. Ja tiedän mitä pitäisi tehdä ja ehkä saan sen vielä itsestäni irti, mutta just nyt en jaksa. Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (2)

Vierailija

Voimia sinulle!

Millainen hänen oma suhde isäänsä/vanhempiinsa? Jos hän ei vaan "osaa" auta häntä rakentamaa ja opasta miten.. jos ei halua kysy suoraan miks ja kysy häneltä mitä hän haluaa elämältä? Onko teillä hyvä avioliitto ilman näitä? Huomioitteko toisenne? Seksiä?hellyyttä?

Voimia ja toivottavasti saatte asianne sovittua

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat