Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaan vuodessa 400 tuhatta

Vierailija
30.10.2015 |

Käykö yhtään kateeksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan AV-palstalle puhetta mahtuu, kuten maailmaan muutenkin. Tosin aika monikin vanha viisaus sanoo, että puheet eivät välttämättä ole yhtä kuin teot.

Vierailija
2/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo niin kummoinen juttu ole. Meidän perheen tulot on olleet viimeiset 15 vuotta 200-500 teur haarukassa. Nyt sitten tehtiin hyviä kauppoja ja saatiin yhtäkkiä 1,5 miljoonaa tilille. Eikä ole ole sen kummempi. En tee sen kummempia juttuja kuin ennenkään. Ostin tänään tarjousruokia ja yhden halvan viinipullon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainahan AV-palstalle puhetta mahtuu, kuten maailmaan muutenkin. Tosin aika monikin vanha viisaus sanoo, että puheet eivät välttämättä ole yhtä kuin teot.

Ensimmäinen kateellisen puhe :)

Vierailija
4/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 eur kuussa sinä taidat oikeasti "tienata" ja nekin sossusta.

Vierailija
5/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä teet sen rahan eteen ja katsotaan sitten.

Vierailija
6/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kateellisen puhe :)

Eipä ollut sen kummemmin kateellisen puhe, mutta jos tekoja löytyy jostakin asioista, niin varmaan löytyy myös päteviä todisteita tekojen tueksi, etteivät teot jää sittenkin vain puheiksi? :)

Vierailija
7/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan vuodessa reilut 28t€ ja olen varmasti parempi ihminen Suomen taloudelle kuin sinä.

Vierailija
8/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Ja haluaisin samaa. 

Vierailija
9/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onnea sinulle, kun asiasi ovat hyvällä mallilla. Oletko aina ollut yhtä hyvätuloinen, tai kasvanut hyvätuloisessa perheessä? Onko kaveripiirisi myös hyvätuloisia? Tuletko toimeen keskituloisten kanssa? Entä köyhien? Käytätkö joukkoliikennettä?

Kysyn tätä siksi, että minulla on ajatus siitä, että ne, jotka syntyvät suurituloisia, ovat kasvaneet tietyllä tavalla ja tulot, vauraus, osakkeet ovat osa luonnollista persoonaa.

Minulla on lähiomainen, joka rikastui äkkiä, "sai huipputulot" ja samalla hän katkaisi välit kaikkiin tavis-tuloisiin sukulaisiinsa. Se on surullista. Ja säälittävää.

Vierailija
10/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi. Kun aikoinaan saavutin sadantonnin rajapyykin, lakkasi raha kiinnostamasta. Nykyisin tienaan noin 140 000 vuodessa ja riittää sinkulle ihan hyvin. Jos tienaisin 400 000, pitäisi alkaa miettiä, mihin sen kaiken sijoittaa. 

Vierailija
11/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 10,

Olisin kysynyt sinulta 140 000, jos sulla on kavereita ollut 30 000/vuosi, niin pidätkö kamuihisi vielä yhteyttä?

Vierailija
12/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy kateeksi. Kun aikoinaan saavutin sadantonnin rajapyykin, lakkasi raha kiinnostamasta. Nykyisin tienaan noin 140 000 vuodessa ja riittää sinkulle ihan hyvin. Jos tienaisin 400 000, pitäisi alkaa miettiä, mihin sen kaiken sijoittaa. 

Sijoita vaikka muhun. 

T. köyhä opiskelija

Vierailija
13/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku säätiö?

Vierailija
14/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän vuoden ansiot tulee olemaan 150 k€ hujakoilla.
Olen työtön ja teen keikka hommia ympäri eurooppaa.

Vaihtaisin mieluusti hommaan Suomessa vaikka palkka olisi vain 30k€.
Suomesta vaan ei töitä oikein saa kun ei ole koulutusta juuri mihinkään.

Fyysikko.

Vierailija
15/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei 10,

Olisin kysynyt sinulta 140 000, jos sulla on kavereita ollut 30 000/vuosi, niin pidätkö kamuihisi vielä yhteyttä?

Kylä pidän, samat kaverit mulla on kuin ennenkin. Olen ollut itsekin aikoinaan pienituloinen eikä vaurastumiseni ole oikeastaan muuttanut mitään muuta kuin sen, että omistan nykyisin asunnon, jossa aiemmin asuin vuokralla, ja laitan aiempaa enemmän rahaa hyväntekeväisyyteen.  Ja tietysti säästöönkin, koska hyvät ajat eivät välttämättä jatku ikuisesti. 

Vierailija
16/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta saa työttömyysturvaa. Noilla 150 000 tuloilla ansiosidonnainen on varmaan 30 000?

Vierailija
17/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta saa työttömyysturvaa. Noilla 150 000 tuloilla ansiosidonnainen on varmaan 30 000?

Tjoo. Nämä ulkomaan keikat ei kerrytä työttömüüsturvaa.

jos 6 vuotta jaksais niin pääomatuloja olis tarpeeksi jotta vois lopettaa tzönteon.

Vierailija
18/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 15!

Hieno kuulla! Upeeta!

Vierailija
19/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen näppis y on z ja toisinpäin

Vierailija
20/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (omat tulot 70000 vuodessa ja miehellä 300000 vuodessa) viihdyn parhaiten vanhojen kavereitteni kanssa, tavallisia palkkatyöläisiä ja arvot kestävässä elämäntyylissäjne. On meillä myös varakkaita ystäviä , mutta en jaksa pinnallisia juttuja ja ikuista shoppailemista. Rakastan ulkoilua, lukemista ja tavallisia koti-iltoja. Raha helpottaa mutta ei ole mikään arvo. Terveys on arvo, kuten perhe ja ystävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi