Tienaan vuodessa 400 tuhatta

Vierailija

Käykö yhtään kateeksi?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

No ainahan AV-palstalle puhetta mahtuu, kuten maailmaan muutenkin. Tosin aika monikin vanha viisaus sanoo, että puheet eivät välttämättä ole yhtä kuin teot.

Vierailija

Ei tuo niin kummoinen juttu ole. Meidän perheen tulot on olleet viimeiset 15 vuotta 200-500 teur haarukassa. Nyt sitten tehtiin hyviä kauppoja ja saatiin yhtäkkiä 1,5 miljoonaa tilille. Eikä ole ole sen kummempi. En tee sen kummempia juttuja kuin ennenkään. Ostin tänään tarjousruokia ja yhden halvan viinipullon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ainahan AV-palstalle puhetta mahtuu, kuten maailmaan muutenkin. Tosin aika monikin vanha viisaus sanoo, että puheet eivät välttämättä ole yhtä kuin teot.

Ensimmäinen kateellisen puhe :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kateellisen puhe :)

Eipä ollut sen kummemmin kateellisen puhe, mutta jos tekoja löytyy jostakin asioista, niin varmaan löytyy myös päteviä todisteita tekojen tueksi, etteivät teot jää sittenkin vain puheiksi? :)

Vierailija

No, onnea sinulle, kun asiasi ovat hyvällä mallilla. Oletko aina ollut yhtä hyvätuloinen, tai kasvanut hyvätuloisessa perheessä? Onko kaveripiirisi myös hyvätuloisia? Tuletko toimeen keskituloisten kanssa? Entä köyhien? Käytätkö joukkoliikennettä?

Kysyn tätä siksi, että minulla on ajatus siitä, että ne, jotka syntyvät suurituloisia, ovat kasvaneet tietyllä tavalla ja tulot, vauraus, osakkeet ovat osa luonnollista persoonaa.

Minulla on lähiomainen, joka rikastui äkkiä, "sai huipputulot" ja samalla hän katkaisi välit kaikkiin tavis-tuloisiin sukulaisiinsa. Se on surullista. Ja säälittävää.

Vierailija

Ei käy kateeksi. Kun aikoinaan saavutin sadantonnin rajapyykin, lakkasi raha kiinnostamasta. Nykyisin tienaan noin 140 000 vuodessa ja riittää sinkulle ihan hyvin. Jos tienaisin 400 000, pitäisi alkaa miettiä, mihin sen kaiken sijoittaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei käy kateeksi. Kun aikoinaan saavutin sadantonnin rajapyykin, lakkasi raha kiinnostamasta. Nykyisin tienaan noin 140 000 vuodessa ja riittää sinkulle ihan hyvin. Jos tienaisin 400 000, pitäisi alkaa miettiä, mihin sen kaiken sijoittaa. 

Sijoita vaikka muhun. 

T. köyhä opiskelija

Vierailija

Tän vuoden ansiot tulee olemaan 150 k€ hujakoilla.
Olen työtön ja teen keikka hommia ympäri eurooppaa.

Vaihtaisin mieluusti hommaan Suomessa vaikka palkka olisi vain 30k€.
Suomesta vaan ei töitä oikein saa kun ei ole koulutusta juuri mihinkään.

Fyysikko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hei 10,

Olisin kysynyt sinulta 140 000, jos sulla on kavereita ollut 30 000/vuosi, niin pidätkö kamuihisi vielä yhteyttä?

Kylä pidän, samat kaverit mulla on kuin ennenkin. Olen ollut itsekin aikoinaan pienituloinen eikä vaurastumiseni ole oikeastaan muuttanut mitään muuta kuin sen, että omistan nykyisin asunnon, jossa aiemmin asuin vuokralla, ja laitan aiempaa enemmän rahaa hyväntekeväisyyteen.  Ja tietysti säästöönkin, koska hyvät ajat eivät välttämättä jatku ikuisesti. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat