Kaveri 22v otti permanentin kun oli kyllästynyt suoriin hiuksiinsa, kamala lopputulos

Vierailija

Hehkuttaa innoissaan kaikille kuinka nyt on muhkea ja naisellinen tukka. Leikkasi hiuksiaan samalla n.15cm eli ylettävät nyt vähän alle olkapäille.

Tukka on kuitenkin kamala, palanut latvoista hampuksi, sojottaa. Näen hänet huomenna niin en tiedä miten onnistun kehumaan kampausta ja vaikuttamaan vilpittömältä? En halua loukata.

Kommentit (11)

Vierailija

Totea   vaan että ahaa, uusi ja erilainen kampaus. Turha valehdella, jos et pidä siitä. Ja toisaalta, ei sinun tarvitsekaan pitää. Itselleen on tehnyt permanentin, ei sinulle. Jos on itse tyytyväinen niin hyvä.

Vierailija

4, en osaa sanoa mitä sille on käynyt mutta näyttää latvastaan semmoiselta kuivaneelta hampulta nyt permanentin jälkeen. Kuvan olen nähnyt.

Ap

Vierailija

Mulle kävi 10v sitten, että halusin kevyet laineet ja lopputulos lampaan säkkärä. Ihan kauhea tilanne! Älä ainakaan hauku kaverisi hiuksia ja hän on itse niihin tyytyväinen joten :)

Vierailija

Voi, mä yritin piristää itseäni eron jälkeen ottamalla permanentin. Näytin kans ihan lampaalta. Kavereille kerroin ottaneeni selibaattikiharat, kiharat oikenee kun saan seuraavan kerran.

Vierailija

Kiharoita voi suoristaa pesun jälkeen, isoilla rullilla ja suoraksi föönaten, tuohan permanentti muhkeutta. Itse otin noita 80-luvulla,olen syntynyt 60-luvulla, mutta en enää. Sano, että sopii persoonaasi, ja muistuta että permistä pitää hoitaa kunnon tuotteilla, permis kuivattaa, ja laittaa jos haluaa loivaa kiharaa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat