Onko keppostelu tänään vai huomenna täällä Suomessa, Helsingissä?

Vierailija

Ev.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Meillä päin lapset kiertää naapurustossa, mutta yhtäkkiä en muistakkaan oliko se tänään vai huomenna. Vääkytivääkyti teille vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä päin lapset kiertää naapurustossa, mutta yhtäkkiä en muistakkaan oliko se tänään vai huomenna. Vääkytivääkyti teille vaan.

Missä päin Helsinkiä? Ollaan juuri muutettu ja pitäisikö nyt tietää varautua? Vai onko teilläkin niin, että vain sinne voi mennä missä on koristeita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kuule ostaisit ne karkit kakaroillesi ihan itse ja antaisit naapurien viettää pyhäinpäivää rauhassa? Ja kepposia voitte tehdä keskenänne, tee vaikka ukollesi kakkakepponen. 

Vierailija

Kaukana näyttää olevan sunkin pyhäinpäivän rauha tekstistäsi päätellen. Rauhoitu tosiaan hyvä ihminen. Mistähän päättelit, että minun lapseni ovat lähdössä kierrokselle.. t. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaukana näyttää olevan sunkin pyhäinpäivän rauha tekstistäsi päätellen. Rauhoitu tosiaan hyvä ihminen. Mistähän päättelit, että minun lapseni ovat lähdössä kierrokselle.. t. ap

Varmaan siitä, että aika harva kyselee minä päivänä saa kotonaan keppostella.

Vierailija

Mukava juhla tämä halloween, jos ei koputtajille anna karkkia tai avaa ovea, niin sitten sotketaan ovi kananmunalla tms. Saisikohan lisää vastaavia juhlia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat