Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panisitko Amanda Harkimoa

Vierailija

A) 10 e

B) 100 e kakkoseen

C) 1000 e

Mies

Kommentit (14)

Vierailija

En mitään noista vaihtoehdoista, kiertäisin kaukaa. Naisen pitää olla sopivasti uhkea eikä mikään kolkko riuku.

Vierailija

Sinkkuna panisin mutta ilmaiseksi. Maksulliset ei kiinnosta ja itse en kehtaa ottaa maksua. Jos ei sympatialla saa niin sitten olen ilman.

Vierailija

Ei ikinä, hirvee  tautinen variksenpelätin. Tuo ämmähän on kuin sateenpieksämä piruraato . Ei jatkoon...

Vierailija

En koskaan maksa seksistä muuta kuin korkeintaan välillisiä kuluja (tarjotut juomat, taksimatkat). Yleensä noihin menee n. 30- 70 euroa riippuen naisen juoppoudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En koskaan maksa seksistä muuta kuin korkeintaan välillisiä kuluja (tarjotut juomat, taksimatkat). Yleensä noihin menee n. 30- 70 euroa riippuen naisen juoppoudesta.

Mä yleensä maksatan noi naisella. Komeutta kun riittää.

Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Sinähän jäät sitten aina voiton puolelle. Meillä rumemmilla on aina vähän jännittävää riskinottoa ja arpapeliä: tuleeko rahoille vastinetta, onko kokemus tarpeeksi laadukas "kattaakseen" kulut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Sinähän jäät sitten aina voiton puolelle. Meillä rumemmilla on aina vähän jännittävää riskinottoa ja arpapeliä: tuleeko rahoille vastinetta, onko kokemus tarpeeksi laadukas "kattaakseen" kulut.

Ei se aina laadukasta ole, vaikka nainen ottaa suihin ja on maksanu kaikki kulut. Välillä on tullut sanottu, että jos mentäisiin perinteisesti. (ihan vaikka lähetyssaarnaajaa, kun nainen ottaa suihin eikä tunnu mitään)

Mies

Vierailija

Siis eihän antibiootit auta läheskään kaikkiin sukupuolitauteihin. Ohis, mutten halua, että jokuvsaa nyt väärää käsitystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ei se aina laadukasta ole, vaikka nainen ottaa suihin ja on maksanu kaikki kulut. Välillä on tullut sanottu, että jos mentäisiin perinteisesti. (ihan vaikka lähetyssaarnaajaa, kun nainen ottaa suihin eikä tunnu mitään)

Mies

Jos suikkari ei tunnu missään niin vika on toisessa tai molemmissa. Lähetyssaarnajaa ei tarvi vähätellä. Monestakin syystä se paras asento..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat