Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panisitko Amanda Harkimoa

Vierailija
30.10.2015 |

A) 10 e

B) 100 e kakkoseen

C) 1000 e

Mies

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään noista vaihtoehdoista, kiertäisin kaukaa. Naisen pitää olla sopivasti uhkea eikä mikään kolkko riuku.

Vierailija
2/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kympin voisin maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna panisin mutta ilmaiseksi. Maksulliset ei kiinnosta ja itse en kehtaa ottaa maksua. Jos ei sympatialla saa niin sitten olen ilman.

Vierailija
4/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Peruste: en pidä antibioottikuureista.

Vierailija
5/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, 100 e ja kakkoseen. Uskon että ujeltaisi kivasti.

Vierailija
6/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ihan nätti likka, mutta en ole lesbo tai bi.

Vierailija
7/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan maksa seksistä muuta kuin korkeintaan välillisiä kuluja (tarjotut juomat, taksimatkat). Yleensä noihin menee n. 30- 70 euroa riippuen naisen juoppoudesta.

Vierailija
8/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan maksa seksistä muuta kuin korkeintaan välillisiä kuluja (tarjotut juomat, taksimatkat). Yleensä noihin menee n. 30- 70 euroa riippuen naisen juoppoudesta.

Mä yleensä maksatan noi naisella. Komeutta kun riittää.

Mies

Vierailija
9/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Sinähän jäät sitten aina voiton puolelle. Meillä rumemmilla on aina vähän jännittävää riskinottoa ja arpapeliä: tuleeko rahoille vastinetta, onko kokemus tarpeeksi laadukas "kattaakseen" kulut.

Vierailija
10/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saastunut lortto

Vierailija
11/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Sinähän jäät sitten aina voiton puolelle. Meillä rumemmilla on aina vähän jännittävää riskinottoa ja arpapeliä: tuleeko rahoille vastinetta, onko kokemus tarpeeksi laadukas "kattaakseen" kulut.

Ei se aina laadukasta ole, vaikka nainen ottaa suihin ja on maksanu kaikki kulut. Välillä on tullut sanottu, että jos mentäisiin perinteisesti. (ihan vaikka lähetyssaarnaajaa, kun nainen ottaa suihin eikä tunnu mitään)

Mies

Vierailija
12/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän antibiootit auta läheskään kaikkiin sukupuolitauteihin. Ohis, mutten halua, että jokuvsaa nyt väärää käsitystä.

Vierailija
13/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ei se aina laadukasta ole, vaikka nainen ottaa suihin ja on maksanu kaikki kulut. Välillä on tullut sanottu, että jos mentäisiin perinteisesti. (ihan vaikka lähetyssaarnaajaa, kun nainen ottaa suihin eikä tunnu mitään)

Mies

Jos suikkari ei tunnu missään niin vika on toisessa tai molemmissa. Lähetyssaarnajaa ei tarvi vähätellä. Monestakin syystä se paras asento..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä