Jos älykäs mies haluaa nuoren naiivin naisen, niin mammat luulevat sitä provoksi. Miksi?

Casanova

Nainen on kauneimmillaan 16-19v. Mies syttyy kauniista naisesta, ei keskustelutaidoista tai älykkyydestä.

Itse olen 36v komea mies (192cm) ja ihannenainen olisi:

- Nuori (19-23v)
- Kaunis (pyöreät söpöt kasvon piirteet)
- Hyvä kroppa (mielellään 155cm-165cm ja tiukka muhkea peppu)
- Miellään hieman naiivi bimbo, koska he ovat hauskoja ja söpöjä

Muuta en vaadi. Naisen kanssa ei ikinä pysty edes käymään älykästä keskustelua, kun aina tulee tunteet peliin. Sitten taas todella älykkäät naiset ovat ja niin tylsiä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Koska tunnen paljon oikeasti älykkäitä miehiä, ja he kaikki ovat valinneet puolisokseen myös huippuälykkään naisen. Sitten ne miehet, jotka haluavat tyhmän ja söpön naisen, ovat todellisuudessa itse niitä miehiä, joita älykäs nainen ei jaksaisi viittä minuuttia. Tyhmän naisen kanssa nämä miehet voivat kuvitella olevansa fiksuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kovin älykkäältä.

Toi on toi onneton red pill provoaja, joka päivästä toiseen selittää olevansa komea, menestynyt mies.

Viimeksi se oli suomen varakkaimpia, sen lisäksi, että oli niin komea, niin komea. 

En oikein usko, että täällä provoilee joku herlinien suvusta esim. tuskinpa jollakin suomen varakkaimmalla komealla miehellä on mielenkiintoa selittää vauva foorumilla miten se tykkää pulleista poskista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kauneimmillaan 16-19v. Mies syttyy kauniista naisesta, ei keskustelutaidoista tai älykkyydestä.

- Nuori (19-23v)

Muuta en vaadi. Naisen kanssa ei ikinä pysty edes käymään älykästä keskustelua, kun aina tulee tunteet peliin. Sitten taas todella älykkäät naiset ovat ja niin tylsiä.

Mies taas on komeimmillaan vessaharja kädessä.

Ihannemies olisi ahkera ja kiltti älykkö, joka töissäkäynnin lisäksi hoitaisi kotityöt ja jonka kanssa voisi jopa käydä älykkäitä keskusteluja. :P

Vierailija

Kyllä minä ymmärrän ap:n näkemyksen. Hän on mies, joka ei etsi kumppanuutta, tai edes pysyvää suhdetta. Jos etsisi, nin kriteerit olisivat toiset. 

Meillä kaikilla on oikeus haluta mitä tahansa.

Vierailija

Oukki doukki. Kaikilla on mieltymyksensä. Et kuitenkaan taida etsiä oikeasti Naista vierellesi, vaan bemarin nahkaverhoiluun sopivaa näyttelykappaletta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Nuori (19-23v)

Ihannemies olisi ahkera ja kiltti älykkö, joka töissäkäynnin lisäksi hoitaisi kotityöt ja jonka kanssa voisi jopa käydä älykkäitä keskusteluja. :P

Harvemmin tuollaiset miehet osaavat nussia, joten loppupeleissä nainen valitsee paljon mieluummin sen kovaan ääneen örisevän karjun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Nuori (19-23v)

Harvemmin tuollaiset miehet osaavat nussia, joten loppupeleissä nainen valitsee paljon mieluummin sen kovaan ääneen örisevän karjun.

Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että olet väärässä. Yleensä tuollaiset osaavat kaikkein parhaiten ottaa naisensa huomioon sängyssäkin eivätkä tavoittele vaan omaa tyydytystään.

Vierailija

Voi, AP, jos et ole tajunnut, niin kerron, että kyllä tää niin on naisten palsta. Alunperin täällä puhuttiin enimmäkseen imetyksestä. Jopa se 16v. bimbo pitäis sua eunukkina, jos tietäis että sinun suosikkifoorumi on Vauva-lehden keskustelupalsta.

Vierailija

Uskon kyllä että haluat 16-vuotiaita tyhmänpuoleisia bimboja, mutta en parhaalla tahdollakaan että olisit mitenkään erityisen älykäs. :)

Vierailija

Miks sun pitää huudella sun krittereitäs ympäriinsä? Ihan sama mulle mitä haet. En minäkään toitota ympäriinsä minkälainen mies minulle kelpaisi parhaiten. PS. Laita kuva jolla todistat komeutesi! :D Muuten en usko.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat