Paljonko teillä on omaa aikaa

Vierailija

Eli simppeli tai monimutkaisempi kysymys siitä, että kuinka paljon puolisoilla on omaa aikaa, jolloin voi tehdä ihan rauhassa mitä huvittaa tai esim. nähdä omia kavereita? Onko tämä aika säännöllisesti tiettyinä päivinä viikossa vai esim. kaveriporukan viikonloppuja tai lomareissuja? Jakaantuuko oma aika tasapuolisesti?

Kommentit (5)

Vierailija

Ihan kaikki aikani on omaa aikaa. Voin tavata kavereita silloin kun haluan, voin reissata jne. Harmi, että työ asettaa pientä estettä täydelliselle itsekkyydelle. Tämä on mahdollista siksi, että miehen kanssa ei asuta samassa asunnossa, vaikka naimisissa ollaankin. Mies on samanlainen "kaveri" kuin muutkin eli sovitaa, koska nähdään ja muu aika on omaani. Jos ei halua sitoutua täysillä (kuten minä), ei pidä väkisin itseään sitoa.

Vierailija

Omaa aikaa on vaikka kuinka. Lapset jo koululaisia. Töissä käyn ja muuten saan tehdä mitä haluan. Tietysti laitan ruokaa. Vapaapäivinä kuten nyt tai silloin kun on iltavuoro niin tykkään rauhassa siivoilla. Aikaa mulla on lapsillekin aina, mutta aika lailla omillaan ovat.

Vierailija

Liian vähän. Mutta ruuhkavuosia tässä eletäänkin. Välillä aiheuttaa kitkaa kun pitää järjestellä asioita kun toisella on omia menoja. 

Vierailija

Näemme toistaiseksi joka toinen viikonloppu joten aikaa on vaikka miten paljon. Toki nuo kaksi teiniä kannattaa huoltaa ja pitää seuraa heille joten aika harvoin käyn missään muussa kuin kokouksissa. Kun olin naimisissa, sain mennä mihin tahansa milloin tahansa paitsi kun miehellä oli joku koulutustilaisuus illalla. Hän halusi olla kotona ja minä hoidin mökin esimerkiksi, olin siellä yksin viikonloppuja usein, ajoin myös siskolle kylään välillä viikonloppuisin. Aika vähän sitä kuitenkaan tuli mihinkään mentyä varmaankin sen takia että sai mennä rajattomasti.

Vierailija

Nyt ei ole omaa aikaa. VIime kuukaudet stressannut ja ahdistanut niin olen erakoitunut. Katsotaan sitten kun taapero on tuosta kasvanut. Miehellä on muutaman kerran viikossa omaa aikaa koko ilta. Ja silti valittaa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat