Lauloivatko mummot ja papat sinulle kun olit lapsi?

Vierailija

Mulle tuli mieleen yksi hauska, mitä naapurin pappa mulle aina lauleskeli:

"Voi saakeli sentään, kissa paskanti kenkään. Ihan selevää kissan paskaa.. Voi saakeli sentään kissa paskanti kenkään." =)

Kommentit (7)

Vierailija

Ei juurikaan. Mamman muistan laulelleen sitä "sataa vettä ja sataa lunta ja sataa pieniä rakeita..."
Toisella papalla sen sijaan oli monia vakiolausahduksia ja juttuja, joilla se hämmensi pientä lasta. Osa varmaan jostain telkkariohjelmista poimittuja.

Vierailija

Juuri menehtynyt pappani lauloi minulle aina sitä Katariina laulua <3

Nimeni on siis Katariina en ikinä pienenä pitänyt laulusta ja hän halusi hieman kiusoitella.Nykyään arvostan laulua, koska siitä tulee mieleen hyvät muistot pappani kanssa <3

Vierailija

Muuten en kyllä ole koskaan kuullut vaarini laulavan, mutta joskus päiväkoti-iässä vaarilla oli tapana tulla aamuisin sängynpäätyyn istumaan ja laulamaan Kolme varista, astui aidalla... :')

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muuten en kyllä ole koskaan kuullut vaarini laulavan, mutta joskus päiväkoti-iässä vaarilla oli tapana tulla aamuisin sängynpäätyyn istumaan ja laulamaan Kolme varista, astui aidalla... :')

Siis istui.......

Vierailija

Pappa lauleskeli sota-ajan lauluja "läskiä lotinaa..." ym ja mummo virsiä, vaikka ei mitenkään erikoisen uskovainen ollutkaan. Hyviä laulajia olivat molemmat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat