Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauloivatko mummot ja papat sinulle kun olit lapsi?

Vierailija
29.10.2015 |

Mulle tuli mieleen yksi hauska, mitä naapurin pappa mulle aina lauleskeli:

"Voi saakeli sentään, kissa paskanti kenkään. Ihan selevää kissan paskaa.. Voi saakeli sentään kissa paskanti kenkään." =)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo laulu lapselle. Taisi olla höperö?

Vierailija
2/13 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan laulettu. Sukuni ei ole mitään laulajasukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan. Mamman muistan laulelleen sitä "sataa vettä ja sataa lunta ja sataa pieniä rakeita..."
Toisella papalla sen sijaan oli monia vakiolausahduksia ja juttuja, joilla se hämmensi pientä lasta. Osa varmaan jostain telkkariohjelmista poimittuja.

Vierailija
4/13 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri menehtynyt pappani lauloi minulle aina sitä Katariina laulua <3

Nimeni on siis Katariina en ikinä pienenä pitänyt laulusta ja hän halusi hieman kiusoitella.Nykyään arvostan laulua, koska siitä tulee mieleen hyvät muistot pappani kanssa <3

Vierailija
5/13 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en kyllä ole koskaan kuullut vaarini laulavan, mutta joskus päiväkoti-iässä vaarilla oli tapana tulla aamuisin sängynpäätyyn istumaan ja laulamaan Kolme varista, astui aidalla... :')

Vierailija
6/13 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten en kyllä ole koskaan kuullut vaarini laulavan, mutta joskus päiväkoti-iässä vaarilla oli tapana tulla aamuisin sängynpäätyyn istumaan ja laulamaan Kolme varista, astui aidalla... :')

Siis istui.......

Vierailija
7/13 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa lauleskeli sota-ajan lauluja "läskiä lotinaa..." ym ja mummo virsiä, vaikka ei mitenkään erikoisen uskovainen ollutkaan. Hyviä laulajia olivat molemmat.

Vierailija
8/13 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei juurikaan. Mamman muistan laulelleen sitä "sataa vettä ja sataa lunta ja sataa pieniä rakeita..." Toisella papalla sen sijaan oli monia vakiolausahduksia ja juttuja, joilla se hämmensi pientä lasta. Osa varmaan jostain telkkariohjelmista poimittuja.

Vierailija
9/13 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikaa laulettiin sauna iltoina

Vierailija
10/13 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo lauloi: -Tuol on mun kultani, ain yhä tuolla, kuninkaan kultaisen kartanon luona. Voi minun kultani, voi minun kultani, kun et tule jo! Kun et tule jo!

Vierailija
11/13 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo lauloi: -Tuol on mun kultani, ain yhä tuolla, kuninkaan kultaisen kartanon luona. Voi minun kultani, voi minun LINTUNI, kun et tule jo! Kun et tule jo!

Vierailija
12/13 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa lauloi:- Herra harakka hieno niin, jälleen laitti hän samettiin. Vihreää näätte hän rakastaa, rinnalla myöskin purppuraa.

Vierailija
13/13 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi lauloi, vaaria ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä