maitohappobakteerilla hampaiden reikiintyminen kuriin

Vierailija

Mulle on aiemmin tullut tosi paljon reikiä hampaisiin. Ja ennen hampaiden pinta päivällä ruokailujen jälkeen tuntui tosi tahmaiselta, kunnes hampaat harjasi puhtaaksi. Toisaalta tuntui ettei harjaamallakaan saanu kaikkea plakkia pois.Kunnes sitten rupesin pureskelemaan yhden Rela purutabletin joka aamu, ja silleen kielellä levitän tabletin tahnan suuhun ja hampaisiin.Ja nyt vähitellen vuodessa reikiintyminen loppui, reikiä 0! Ei koskaan aiemmin. Ja hampaiden pinta tuntuu kielellä aina yhtä sileeltä, vaikka mitä dokeria söis! Voiko hammaspeikkoon olla näin yksinkertainen ase? Kokeilkaa, ei maksa paljoa, eikä oo vaarallista. Päinvastoin!

Kommentit (8)

Vierailija

Hamppilääkäreitä ei tietty kiinnosta tieteellisesti tutkia asiaa, koska heiltähän loppuu työt jos hammaspeikko saadaan kuriin

Vierailija

Oi, täytyy kokeilla. googlettelin ja maitohappobakteereilla on hyödyllisiä vaikutuksia suuhun. Itselläni ollut aina huonot hampaat, olen perinyt selvästi äitini huonon bakteeriston. Täytyy yrittää korjata sitä jotta omat lapset eivät joutuisi kärsimään samasta.

Vierailija

No kyllähän mä sen tiedän ettei kariesbakteeri periydy, kuten eivät suoliston bakteeritkaan vaan tarttuvat pääasiassa synnytyksen yhteydessä. ;)

Vierailija

Muistaakseni Rela pureskelutabletit sisältävät ksylitolia, määrää en kyllä tiedä ( todennäköisesti liian alhainen, että olisi vaikutusta). Joskus oli (en tiedä, et onko enää) markkinoilla maitohappobakteeria, joka oli tarkoitettu suun hoitoon. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat