Tapailen yhtä miestä ja se sanoi, että

Vierailija

on ihastunut muhun. Olisko pitänyt sanoa jotai n saman tapaista takasin? Itse kyllä olin ihastunut jo aikoja sitten ja nyt kyllä on sellainen tasainen hyvä fiilis. Mutta en osaa pukea sitä sanoiksi. Välitän ja tykkään. Onko liian laimeeta sanoo sellasta? Vai oonko jopa rakastunut tai rakastumassa? Mistä sen tietää? Haluan olla hänen kanssaan ikuisesti.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haista paska

No enkä! Miten voit kirjottaa noin? Ja mistä syystä sitten pitäis sitä haistaa? Ap

Vai meinaatko että sanoisin noin sille miehelle? Olipa hyvä neuvo! Ap

Vierailija

Kerro hänelle ensi kerralla, kun tapaatte, että sinäkin tykkäät hänestä. Omalla tavallasi. :)   Sano vaikka, ettei silloin viime kerralla osannut oikein vastata siihen, mutta että tykkäät myös hänestä - tosi paljon!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle ensi kerralla, kun tapaatte, että sinäkin tykkäät hänestä. Omalla tavallasi. :)   Sano vaikka, ettei silloin viime kerralla osannut oikein vastata siihen, mutta että tykkäät myös hänestä - tosi paljon!

Joo sanon. Ei varmaan kannata mistään rakkaudesta puhua. Voi säikähtää. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun omasta suusta kuulostaa ihan feikiltä ja tyhmältä jos sanon et tykkään. Vaikka se olis tottakin!

Mitä sä sitten sanoisit? ☺

Vierailija

Älä oikeasti sano mitään. Se on vain vaivaannuttavaa. Näytä se hänelle, antamalla pillua. Missä maailmassa ihmiset puhuu tuollaisia rakkaudentunnustuksia toisilleen? Se on todella väkinäistä ikään kuin opittu jostain että näin pitää sanoa.

Vierailija

Mä en oo ikinä SANONUT mun miehelle, että pitäisin siitä tykkäisin siitä oisin ihastunut saatikka rakastunut... Yhdessä 17 vuotta. Kannatan tuota suoraa toimintaa! 

Vierailija

Sano sille miehelle, että viihdyt sen seurassa ja sinun on hyvä olla sen lähellä. Ei se sen kummempia jaarituksia kaipaa, mutta hieman nostatusta molemmin puolin. Parisuhteessa pitää oppia kommunikoimaan, sitä olisi hyvä harjoitella jo heti tapailun alkuvaiheessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat