Raskaus ja fyysisesti raskas työ

Vierailija

Rv 6 ja järkyttävä väsymys häiritsee töitä. Puolenpäivän aikaa ois ihan valmis päikkäreille :D 

miten muilla? Miten olette jaksaneet tehdä töitä raskauden aikana. Eniten kiinnostaa ns. Fyysistä työtä tekevät hoitaja yms. 

Oletteko jaksaneet olla töissä äippälomaan asti? 

Kommentit (3)

Vierailija

muistan ton väsymyksen alussa, se oli ihan perseestä kun päivät meni sumussa tyyliin töihin --> päikkäreille --> siitä sitten kohta nukkumaan... jotenkin sinnittelin sen. nyt oon rv 23 ja risat, ja kyllähän se työnteko erilaiselta tuntuu vieläkin, energiat loppuu nopeemmin ja kun hemoglobiini laskee niin se vaikuttaa tottakai. en osaa sanoo kauanko vielä jaksan olla, varmaan siihen asti kun maha rupee olemaan tiellä? vanhainkodissa siis lähärinä oon.

Vierailija

Itse olen sh ja on rv 6 myös menossa. Pahoinvointi on kovaa (vielä en ole kuitenkaan oksennellut), ja väsymys on jotain järkyttävää. Oma työni on osittain fyysistä, mutta paljon on myös kirjallisia hommia ja "ajattelua vaativaa" hommaa, joten aika rankkaa on! Tuntuu että ajatukset ei kulje kuten ennen. Toivottavasti helpottaa jossain vaiheessa. Saikulle ei toivottavasti tarvitse jäädä, mutta jos pahoinvointi yltyy kovaksi oksenteluksi, ei muuta vaihtoehtoa ole...yritän jaksaa loppuun asti olla töissä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat