Aloitin masennuslääkkeet eilen

Vierailija

Eilen monen vuoden tappelun jälkeen jouduin myöntämään itselleni, että minun on pakko yrittää korjata oloani mielialalääkkeillä.

Lääkäri määräsi aloittamaan ensin pienimmästä mahdollisesta annoksesta ja viikon jälkeen nostamaan. 

Luin netistä ja lääkäri kertoi, että ensimmäisen kahden viikon aikana voi ilmentyä haittavaikutuksia, jotka yleensä paranevat itsestään. Milloin näitä oireita on siis syytä alkaa odottamaan? nyt toinen päivä siis menossa. Entä milloin positiiviset vaikutukset näkyvät?

Kommentit (4)

Vierailija

Haittavaikutukset tulevat nopeasti, yleensä muutamassa päivässä mutta niitä hyviä vaikutuksia saakin sitten odottaa viikkoja, jopa kuukausia. Nimim. kymmenkunta erilaista masis- ja muuta lääkettä kokeillut joka ei koskaan niistä apua saanut kun stressiä yritettiin hoitaa hulluuslääkkeillä.

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Kun serotoniinia pilkkovaa entsyymiä blokataan lääkkeillä (koko kehossa), kestää aikansa, että postsynaptiset reseptorit tottuvat uuteen tilanteeseen. Yleensä noin kaksi viikkoa.

Huomaathan, että masennuslääkkeiden toimintaa ei tarkalleen tiedetä ja että masennuslääke ei korjaa yhtään mitään?

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Vierailija

Tärkeä huomautus kaikille:

Tämän sivuston viestien lääketieteellinen totuusarvo on heikko.

Toki omakohtaisia kokemuksia täältä saattaa löytää ja onhan Suomessa viisi miljoonaa lääketieteen asiantuntijaa, ainakin omasta mielestään.

Vierailija

Olen viimeiset 3 vuotta ollut masentunut ja koko sen ajan lääkkeitä vastaan. Olen kieltäytynyt vaikka kuinka monta kertaa ja yrittänyt jatkaa terapialla ja terveellisillä elämäntavoilla. Viimeisenä oljenkortena lääkkeet otin. -ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat