Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ananastukka vaikea leikata itse?

Vierailija

Poika haluaa ananastukan. Nyt tällä hetkellä ylipitkäksi kasvanut perussiilitukka. Pojan hiuslaatu on piikkisuora ja ei siis tosiaan lainkaan taipuisuutta. Olen aina koneella ajanut pojan tukan lyhyeksi (en samalla teräpituudella kuitenkaan koko päätä).

Kommentit (14)

Vierailija

Luulin, ettei ananastukkaa typerämmän näköistä hiusmalllia voisi olla, mutta voihan toki: huonosti leikattu ananastukka!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luulin, ettei ananastukkaa typerämmän näköistä hiusmalllia voisi olla, mutta voihan toki: huonosti leikattu ananastukka!

En ole itsekään mikään ananastukkafani mutta jos lapsi sellaisen haluaa ja kokee mieleisekseen niin oma on päätöksensä. En ala sanelemaan lapselle millaisen tukan saa itselleen leikkauttaa, leikattiin se sitten kotona tai parturissa. Ap

Vierailija

Lähinnä mietityttää toi malli ja sen leikkaamisen haastavuus kun hiuslaatu on tosiaan voimakkaan piikkisuora.. ap

Vierailija

Käy yhden kerran parturissa leikkauttamassa ja jatka siitä sitten itse. Tein itse näin. Meidän pojan päällihiukset oli aluksi liian lyhyet varsinaiseen ananakseen, mutta niitä oli helppo kasvattaa kun kotona koneella ajelin sivuja lyhyeksi kerran tehtyjen "rajojen" mukaisesti. Nyt hiukset on oikeastaan jo tosi hienot.

Sitä paitsi normi ananastukkahan on hyvin maltillinen malli, hyvinkin siisti ja asiallinen. Paremmin minulle tämä nuorisomuoti passaa kuin moni muu... : )

Vierailija

Mietin kanssa että parempi kait kuitenkin käydä ensin parturissa leikkauttamassa kerran se malli ja jatkossa tehdä ne rajaukset itse. En kuitenkaan halua pojan hiuksia pilata epäonnistuneella leikkauksella. Ap

Vierailija

Ei vaikea ole mutta jos parturi leikkais sen ensin oikeaan malliin niin sitä olisi kotona sitten helpompi itse ylläpitää. Siinä voi helposti käydä niin että itse ajelee sivut liian korkealta lyhyeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Poika haluaa ananastukan. Nyt tällä hetkellä ylipitkäksi kasvanut perussiilitukka. Pojan hiuslaatu on piikkisuora ja ei siis tosiaan lainkaan taipuisuutta. Olen aina koneella ajanut pojan tukan lyhyeksi (en samalla teräpituudella kuitenkaan koko päätä).

Miksi se itse pitäisi leikata kun maa on partureita täynnä?

fdsfsd

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi se itse pitäisi leikata kun maa on partureita täynnä?

Jotkut tykkäävät haastaa itseään ja tehdä asioita itse. Siinä oppii uutta ja tekee elämästään helpompaa ja halvempaa. Tosin itse en lähtisi kokeilemaan jonkun toisen hiuksilla, mutta omillani testailen minkä sielu sietää. Aloin leikkailemaan ananas itselleni. En ole vielä täysin onnistunut, eikä ole riittävästi pituutta päällä. Pikkuhiljaa tässä edetään, eikä mielestäni mikään kamalan näköinen nytkään.

Kun täällä aina ananaksia niin haukutaan, niin mikä sitten on hieno tukka? Itse en erityisemmin tykkää noista kovin räikeistä ananaksista, mutta maltilliset sivut ja päältä aika pitkä, niin mielestäni toimii aika hyvin. Kyllästyin aiempaan hiustyyliini, joka minulla oli vuosia, joten jotain uutta oli kokeiltava.

fdsfsd

kallista kirjoitti:
kallista. ei kenelläkään työttömällä ole varaa maksaa 15-20e hiustenleikkuusta.

Kyllä työttömällä varaa on, mutta asia erikseen, että kannattaako tuohon laittaa rahaa jos voi tehdä itse. Suosittelisin samaa kuin monet muutkin tässä ketjussa. Leikkauta malli ensin parturissa ja sen jälkeen on helppo lyhennellä itse.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat