Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun alkoholinkäyttö hävettää jo niin paljon että jouduin vaihtaa kauppaa

Vierailija

josta ostan. En kehtaa mennä mun normaaliin ruokakauppaan enää ostamaan. Käyn nykyään ostamassa joka viikko, joskus jopa kaksi kertaa viikossa muutaman siiderin. Tää hävettää niin paljon, olen vielä äiti. Tosin en juo kun lapsi on hereillä/kotona, enkä ole oikeasti humalassa. 

Kommentit (15)

Vierailija

Siis mikä ongelma tuossa muka on? Eri asia olisi, jos hakisit joka viikko kärryllisen viinaa alkosta. Pari siideriä ei oo mitään.

Vierailija

Itse alkoi oma alkoholinkäyttö hävettämään kun alkoi tulemaan heinon tukun ja hartwallin ammattilaisille suunnattuja asiakaslehtiä postilaatikkoon. Mainostivat että kuorma-autolla tuodaan lasti pihaan 24 tuntia tilauksesta.

Max Pp
Seuraa 
Liittynyt2.10.2014

Vierailija kirjoitti:

josta ostan. En kehtaa mennä mun normaaliin ruokakauppaan enää ostamaan. Käyn nykyään ostamassa joka viikko, joskus jopa kaksi kertaa viikossa muutaman siiderin. Tää hävettää niin paljon, olen vielä äiti. Tosin en juo kun lapsi on hereillä/kotona, enkä ole oikeasti humalassa. 

Miksi alkoholinkäyttösi sinua hävettää? Onko häpeälle jotakin asiallista perustetta eli aiheuttaako alkoholin käyttö sinulle tai perheellesi ongelmia? Ylittyykö kohdallasi naisille suositeltu alkoholin kohtuukäytön määrä? Tiedätkö että suvussasi olisi taipumusta alkoholismiin? 

Vierailija

Taisi tämä ap:n avautuminen olla vähän samaa sarjaa kuin se, että muodottoman tikkulaiha ihminen valittaa miten läski hän on.

Vierailija

Max Pp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alkoholinkäyttösi sinua hävettää? Onko häpeälle jotakin asiallista perustetta eli aiheuttaako alkoholin käyttö sinulle tai perheellesi ongelmia? Ylittyykö kohdallasi naisille suositeltu alkoholin kohtuukäytön määrä? Tiedätkö että suvussasi olisi taipumusta alkoholismiin? 

ei mikään näistä, tuntuu vaan että naisena ja varsinkin äitinä on epäsoveliasta juoda näin. Että pitäisi juoda ehkä kerran kuussa tai jotain. Mutta se että saan juoda sen pari siideriä ja tehdä jotain omaa auttaa mua jaksamaan tätä arkea. Oon yksinhuoltaja niin tää arki vähän painaa päälle. Mutta siitä tulee niin huono omatunto.

Ap

Vierailija

Minä käyn ostamassa laatikollisen olutta muutaman päivän välein ja melkein aina samasta kaupasta, enkä ole edes ajatellut tuollaista asiaa :D

Vierailija

Kyllä mä voisin vaan lopettaa sen juomisen kokonaan, mutta se on mun ainoa pahe ja irtaantuminen arjesta. Silsi tuntuu tyhmältä, miksi siitä tulee niin huono omatunto ja hävettää. Jotenkin tuntuu että oon ainoa jolla ei saisi olla yhtään paheita. 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tää on kattonut docventures tämän illan ohjelman ja kerää nyt säälipisteitä. 

Mikä ohjelma , mikä kanava ja monelta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat