Odotan, että mut jätetään.

Vierailija

Sellaisia tuntemuksia olisi, että suhde on pian ohi. Miehestä ei kuulu mitään, eikä vastaa. Haluaisin vaan, että sanoisi suoraan mahdollisimman pian. Ihan pahalta tuntuu vaan odottaa. Pahinta olisi jos ei laittaisi edes viestiä. Ja siis suhteemme on ohi tiedän sen, en edes haluaisi jatkaa kun käyttäytyy noin. Mutta kun vaan edes ilmottaisi niin voisi vaikka hetken itkeä. Mutta vain hetken. Ensimmäinen kerta kun jätetään eli ihan hyvä kokea tämäkin.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei osa jaksa tai kykene edes ilmoittamaan. Vasta jos itse kysyy suoraan mikä on asian nimi.

Mikähän siinä on niin vaikeaa? Vaikka vaan viestin lähettäminen jos parempaan ei kykene? Selityskin olisi kiva, mutta tärkeintä olisi saada tietää et se oli nyt tässä. Tuosta miehestä en välttämättä olisi uskonut että olisi niin törkeä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi odotat, jos suhde kerran on ohi joka tapauksessa? Ilmoita miehelle itse.

Haluan nyt odottaa tämän päivän. Illalla voin laittaa viestiä jos mitään ei kuulu. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osa jaksa tai kykene edes ilmoittamaan. Vasta jos itse kysyy suoraan mikä on asian nimi.

Mikähän siinä on niin vaikeaa? Vaikka vaan viestin lähettäminen jos parempaan ei kykene? Selityskin olisi kiva, mutta tärkeintä olisi saada tietää et se oli nyt tässä. Tuosta miehestä en välttämättä olisi uskonut että olisi niin törkeä. Ap

Olis kiva tietää, mut on jätetty samalla tavalla eli hiljaisuudella. Itse olen aina lähettänyt edes sen viestin kun olen halunnut lopettaa suhteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinut on jo jätetty! Ei kaikki viitsi nähdä vaivaa ilmoittaa toiselle osapuolle asiasta. :D

Mutta miksi naurunaama? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi odotat, jos suhde kerran on ohi joka tapauksessa? Ilmoita miehelle itse.

Korrektimpaa kai olisi kysyä, että onko suhde ohi. Ettei vaan ilmoita, että ohi on, jos toisella kuitenkin onkin jokin selitys radiohiljaisuuteen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat