Tyttö 6v lupasi karata kotoa niin että äiti alkaa itkeä!

Vierailija

Meille tuli riitaa sellaisesta lelu- automaatin lelusta, jollaisia kauppojen kassoilla on. Olisi väkisin tuhlannut kolikkonsa sellaiseen, mutta kielsin.. Nyt mökötetään molemmat! =(

Kommentit (5)

Vierailija

Pelkää, että tyttö tosiaan voi karata tai jotain, koska sanoi niin. Tuntuu, että hän on alkanut käyttämään psykologiaa minua kohtaan, vaatiessaan jotakin.. Hirveä itku ja huuto joka asiasta! =( ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pelkää, että tyttö tosiaan voi karata tai jotain, koska sanoi niin. Tuntuu, että hän on alkanut käyttämään psykologiaa minua kohtaan, vaatiessaan jotakin.. Hirveä itku ja huuto joka asiasta! =( ap

Osaa näemmä sitä myös käyttää... vai eikö äiti vain huomaa peloltaan että hän jo niin tekee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vai että 6-vuotias käyttää psykologiaa sinua kohtaan? Miksi lapsesi ylipäätään saa VAATIA mitään? Sinä et ole nyt vastuullinen vanhempi etkä lapsellesi auktoriteetti. Sinun ei kuulu alkaa itkeä, jos lapsellesi tulee paha mieli siitä ettei hän saanut lelua. Sinä pysyt kovana ja selität lapselle, ettei aina valitettavasti voi saada kaikkea mitä haluaa. Sinä pidät myös huolen siitä, ettei hän karkaa, etkä vain istu sellaista pelkäämässä. Voi tsiisus miksi lapset tekevät lapsia....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat