Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilla käsittämättömän huono miesmaku

Vierailija

Sain jokin aikaa sitten pakit ja aloin miettimään asiaa tarkemmin. Minulla on paljon seurustelevia tuttuja, jotka tuntuvat löytävän helpolla seuraa. Tämän täytyy johtua naisten epäkehittyneestä miesmausta.

Aloin vertaamaan itseäni kaikkiin tuntemiini miehiin ja lopputulos on se, että minä olen paras lähes kaikessa. Voi olla että joku on minua komeampi, mutta nämä nyt ovat makuasioita... Minulla on paremmat mielipiteet kuin kenelläkään tuntemallani ihmisellä. Minulla on paras huumorintaju, paras asenne, olen mielenkiintoisin jne. Silti olen yksin. Tosin tämä voi johtua siitä, että olen niin hyvää seuraa itselleni, etten kaipaa jatkuvasti muita ympärilleni. Joku voi tietysti sanoa, että olen jäävi arvioimaan itseäni, mutta vielä enemmän sitä ovat tuttuni, jotka eivät tunne itseäni niin hyvin kuin minä. Jos julistautuu parhaaksi, se täytyy tehdä itse!

Niin tai näin, naisten kehitys evoluutiossa on joiltain osin jäänyt jälkeen, ainakin miesmaun osalta.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit yhdessäkään luettelemistasi asioista oikeasti paras, et olisi yksin. :D

Mene sanomaan tuo Jumalalle. Oli Jumala olemassa tai, useimpien käsitysten mukaan hän on yksin, ilman mitään seuraa. Ja jos joku on paras, se on Jumala.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit yhdessäkään luettelemistasi asioista oikeasti paras, et olisi yksin. :D

Mene sanomaan tuo Jumalalle. Oli Jumala olemassa tai, useimpien käsitysten mukaan hän on yksin, ilman mitään seuraa. Ja jos joku on paras, se on Jumala.

ap

Reps :D saat mut ainakin nauramaan.

Vierailija

olen antanut pakkeja seuraavista syistä:

- mies kohteli exäänsä todella tökerösti, muuten potentiaalinen mies

- mies kohteli minua ensialkuun tökerösti

- mies kertoi rakastavansa minua ensimmäisessä keskustelussamme

- miehen puheesta ja jutuista ei ota erkkikään selvää, vaikka hänestä pidinkin en kyennyt näkemään yhteistä tulevaisuutta

- mies yritti iskeä kaikki naisia

- mies oli liian nuori

- mies oli liian vanha

- mies kehuskeli entistä tyttöystäväänsä maailman kauneimmaksi

- mies arvosteli ulkonäköäni ns. päin naamaa, ja yritti sitten iskeä

- mies lähenteli toista lapsistani

annoin pakit nätisti, miehen kasvot säilyttäen, paitsi kerran, nro 2. silti osa näistä purkaa passiivisaggressiivisesti pahaa mieltään minuun yhä vieläkin.  yksiä pakkeja näistä kadun vähän, ja se on herra nro 3, hän oli kiltti.

joten ap hyväksy se, että sinulle on se yksi siellä, ei ole vielä vaan natsannut.

Vierailija

Bile-Daniko tänne eksyi langoille? Nainen todennäköisesti näkee sinut aivan erilaisena, vaikka olisit omasta mielestäsi parasta sitten valmiiksi viipaloidun leivän.

Vierailija

LOL ;D Haetko ap ne lääkkeet sieltä apteekista. Ja muistat sitten kanssa ottaa ne aamulla ja illalla, eiks niin? Kai sulla on vielä se hoitosuhde psykiatriselle? Vaikuttaa tuo sun mielentilasi sellaiselta, että tarvitset tiiviitä käyntejä auttavan tahon luona.

Oikea mies.

Vierailija kirjoitti:

Sain jokin aikaa sitten pakit ja aloin miettimään asiaa tarkemmin. Minulla on paljon seurustelevia tuttuja, jotka tuntuvat löytävän helpolla seuraa. Tämän täytyy johtua naisten epäkehittyneestä miesmausta.

Aloin vertaamaan itseäni kaikkiin tuntemiini miehiin ja lopputulos on se, että minä olen paras lähes kaikessa. Voi olla että joku on minua komeampi, mutta nämä nyt ovat makuasioita... Minulla on paremmat mielipiteet kuin kenelläkään tuntemallani ihmisellä. Minulla on paras huumorintaju, paras asenne, olen mielenkiintoisin jne. Silti olen yksin. Tosin tämä voi johtua siitä, että olen niin hyvää seuraa itselleni, etten kaipaa jatkuvasti muita ympärilleni. Joku voi tietysti sanoa, että olen jäävi arvioimaan itseäni, mutta vielä enemmän sitä ovat tuttuni, jotka eivät tunne itseäni niin hyvin kuin minä. Jos julistautuu parhaaksi, se täytyy tehdä itse!

Niin tai näin, naisten kehitys evoluutiossa on joiltain osin jäänyt jälkeen, ainakin miesmaun osalta.

Minä, minä, minä. Ei tarvi kahta kertaa arvata mistä johtuu naisen puutteesi.

Vierailija

Vaikka olisit omasta mielestäsi miten erinomainen, et pitkälle pääse niin kauan kun puhut naisista alentuvasti etkä ole kiinnostunut seuralaisestasi.

Vierailija

" Minulla on paremmat mielipiteet kuin kenelläkään tuntemallani ihmisellä. Minulla on paras huumorintaju, paras asenne, olen mielenkiintoisin jne. "

Ihan turhia ominaisuuksia naiset arvostavat:

-Rahaa

-Rahaa

-Rahaa

-Sosiaalista asemaa

-Rahaa

-Itsevarmuutta

-Rahaa

-Ulkonäköä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat