Ystäväni aviomies vanhemman näköinen kuin oma mieheni

Vierailija

Yllätyin nähtyäni pitkästä aikaa ystäväni miehen, joka on iältään nuorempi monia vuosia kuin oma mieheni, ja silti ystäväni mies näyttää paljon vanhemmalta kuin oma mieheni.  Luulisi, että ystäväni miehen ennen aikainen eläköitymisensä ja kotonaan möllöttäminen olisi pitänyt naaman nahkan kurtuttomana, mutta ei se niin näköjään menekkään.  Oma mieheni on töissä ja ei kylläkään polta tupakkaa, sekä muutenkin pitää kunnostaan huolen. 

Saman totesi ystäväni miehestä eräs toinenkin henkilö, joka luulikin ystäväni miehen olevan jo ikänsä puolesta eläkkeellä, mutta selvitin hänelle, että ystäväni mies on ollut työkyvyttömyyseläkkeellä jo vuosia, ei normieläkkeellä.

Kommentit (5)

Vierailija

Mun mieheni on aina näyttänyt paljon vanhemmalta kun on, ainakin 20 v yleensä heitti arviot. Kun olin kerran mieheni mukana allergiasairaalassa, niin kuulin kun lääkäri pyysi toisen lääkärin vastaanottohuoneeseen ja sanoi ovella tervehtiessään kolleegalleen " uskoisitko, että tämä mies on mua kymmenen vuotta nuorempi?" :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo viesti nyt kompensaatiota sille, että ystäväsi on paljon nuoremman näköinen kuin sinä?

:D Ei todellakaan.  Emme ole ystäväni kanssa saman ikäisiä.  Mutta tottahan on, että kun nainen on jonkin vuoden nuorempi kuin miehensä, niin mieskin pysyy freesimpänä. Nuorempi nainen antaa virtaa iältään vanhemmalle miehelle niin paljolti, että vanhakin nuortuu;):D kuin joululaulussa konsanaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat