Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, apua, en löydä koskaan enää ketään :(

Vierailija

Olen 41-vuotias kahden lapsen äiti ja eronnut melkein kaksi vuotta sitten. Olin kuvitellut, että olisin tähän mennessä jo uudessa suhteessa, mutta minulla ei ole ollut koko aikana edes romanssin poikasta. Olen treffipalstalla, eikä sieltäkään ole löytynyt edes sokkotreffejä vaan kirjoittelu on aina kuivunut jotenkin kokoon. Mikä mussa on vikana vai onko muillakin nelikymppisillä eronneilla yhtä romanssiton elämä?

Kommentit (15)

Vierailija

Sinussa ei ole vikaa. Oletko kokeillut Tinderiä? Pari ystävääni on löytänyt sitä kautta seuraa, toinen jo vakavan seurustelusuhteen. Toinen juttu- on miehiä, jotka karttavat 'lapsellisia'. Tsemppiä! Kyllä se onni jossain kulman takana luuraa!

Vierailija

Mua kiinnostaa tietää löytääkö sieltä Tinderin kautta tosiaankin seuraa vaikka alkaa olla keski-ikäinen, eikä mikään erityisen kaunis? Terveisin ihan tavallinen 39-vuotias eronnut äiti.

Richard Rising

Moi! Olen 35v erotettu mies ja minulla on takana erosta vasta muutama kuukausi. Silti pelkään, etten löydä enää ketään yhtä hyvää kuin exäni. 

Tinderistä on löytynyt pari panoa ja yksi ihan kiva 20-vuotias nainen, mutta hän ei halua parisuhdetta (ei sillä ettäkö pystyisin edes parisuhteeseen vielä). Naapurin 29-vuotias nainenkin haluaa kanssani seksiä, mutten ole hänen kanssaan vielä tohtinut vaikka hän on todella viehättävä.  Sitten on näitä sinun ikäisiäsi jotka meinaa tulla linjoja pitkin ja heti kyselevät millä mielellä olen liikkeellä. 

Kaks vuotta on lyhyt aika. Miksi haluat uuden suhteen?  Mullakin on lapsia ja kaiken lisäksi en voi saada enää lisää lapsia koska exä halusi että teen vasektomian koska hänelle ei kelvanneet pillerit, kuparikierukka, hormoonikierukka, rengas, pessaari eikä vaahdot eikä kondomitkaan.  En voi saada siis uutta suhdetta muuta kuin korkeintaan jo lapset tehneen naisen kanssa. 

Totuushan on, että meillä miehillä neljääkymppiä lähestyttäessä vienti kasvaa ja teillä naisilla vähenee. Mutta ei minuakaan halua parisuhteeseen kuin nelikymppiset ja kuitenkin tunnen vetoa enemmänkin nuorempiin. Koin vetoa parikymppisiin, kun olin 16v. Koin vetoa parikymppisiin kun olin 20v. Koin vetoa parikymppisiin kun olin 25v. Ja koen edelleen. Miksi se muuttuisi?

Tämä ei todellakaan tarkoita, ettetkö sinä voisi löytää vielä jonkun, mutta sinun tulee laskea rimaa, kuten useimmat miehet tekevät ollessaan 16-25v. Kyllä sinä uuden suhteen löydät, mutta sinun on mietittävä mistä olet valmis tinkimään. 

Ja Tinderistä kyllä kuka tahansa nainen löytää seuraa kun vaan on innokas viestittelemään ja ehdottaa tapaamista! Rohkeasti vain! Mutta jos nirsoilette liikaa miehen ulkonäön suhteen niin unohtakaa koko juttu! Fiksuja miehiä kyllä löytyy juttukaveriksi kahville ja siitä sitten näkee kolahtaako! Nelikymppisen naisen kannattaa suunnata kiinnostuksensa miehen kiltteyteen jos haluaa parisuhteen ja unohtaa ulkonäkö. Voi saada jopa nuoremman kumppanin. Mutta jos haluaa panosuhdetta niin sitten se on aika fiftysixty että löytyykö komee mies vai vähän sinne päin.

Vierailija

Vähän tylyjä sanoja, Richard, mutta voivat kyllä olla valitettavan tosia. Minusta tuntuu, että nelikymppinen nainen kelpaa vain miehille, jotka eivät kelpaa parikymppisille naisille. Onneksi parikymppiset naiset ovat tosiaan huomattavasti ulkonäkökeskeisempiä kuin nelikymppiset, joten jospa sitä löytäisi itselleen mukavan ja sielukkaan elämänkumppanin, vaikkei ole enää hehkeimmillään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vähän tylyjä sanoja, Richard, mutta voivat kyllä olla valitettavan tosia. Minusta tuntuu, että nelikymppinen nainen kelpaa vain miehille, jotka eivät kelpaa parikymppisille naisille. Onneksi parikymppiset naiset ovat tosiaan huomattavasti ulkonäkökeskeisempiä kuin nelikymppiset, joten jospa sitä löytäisi itselleen mukavan ja sielukkaan elämänkumppanin, vaikkei ole enää hehkeimmillään.

Nelikymppinen puuma kelpaa parikymppiselle nuorelle miehelle ;)

Vierailija

Ei se ole helppoa näin päälle kolmekymppiseltäkään. Mutta minä koen että olen vasta pari vuotta sitten eronnut eikä vielä kiinnostusta parisuhteelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta jos nirsoilette liikaa miehen ulkonäön suhteen niin unohtakaa koko juttu! Fiksuja miehiä kyllä löytyy juttukaveriksi kahville

Sanoo parikymppisiin fiksoittunut mies. Fiksuudesta ei vakuutta.

Richard Rising

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Mutta jos nirsoilette liikaa miehen ulkonäön suhteen niin unohtakaa koko juttu! Fiksuja miehiä kyllä löytyy juttukaveriksi kahville

Sanoo parikymppisiin fiksoittunut mies. Fiksuudesta ei vakuutta.

En viitannutkaan itseeni. Huomaa monikko. Niitäkin miehiä on, joita ei parikymppiset kiinnosta. Ja by the way sillä ei ole mitään tekemistä fiksuuden kanssa, mikä ikäisiin ihmisiin tuntee vetoa.

Vierailija

Eikö luulisi kuitenkin, että tasavertaisesta kumppanuudesta haaveilevat etsisivät sellaista ihmistä, jolla olisi suurin piirtein yhtä paljon elämänkokemusta ja sen tuomaa näkemystä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen puuma kelpaa parikymppiselle nuorelle miehelle ;)

Kelpaisi, mutta ei puumia ole kovin paljon. Taitaa olla sukupuutossa koko laji.
Parikymppinen mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa tietää löytääkö sieltä Tinderin kautta tosiaankin seuraa vaikka alkaa olla keski-ikäinen, eikä mikään erityisen kaunis? Terveisin ihan tavallinen 39-vuotias eronnut äiti.

Mä petyin tinderiin. Siellä on oikeasti niin outoa porukkaa että huh. Mätchejä jos ja kun tulee, eivät miehet keskustele mitään. Naisilla on ehkä isot odotukset ja miehet vain vähän pyörittävät jotain haaremiaan siellä. Seksiä ehkä saisi, jos tekisi sen eteen siellä töitä, mutta vakavaa seuraa hakevat miehet puuttuvat sieltä. 

Vierailija

On se ihan mahdollista ettei löydä, ainakin jos on pääkaupunkiseudulla missä on naisista valtava ylitarjonta sinkkumarkkinoilla. 

Minut mies jätti kun olin 32, ja pidin itsestään selvänä että löytäisin uuden kumppanin vielä. Nyt olen 41, eikä ole minkäänlaisia seurustelukuvioita ollut eron jälkeen. Muutaman vuoden etsin aktiivisesti lähinnä nettideittien kautta, mutta enää en jaksa. Olen jo hyväksynyt sen että en enää miestä löydä, eikä se enää edes ahdista.

Noista puumajutuista vielä. Joo, kyllä puuma seksiseuraksi kelpaa, mutta itse ainakin olen sitä lajia tosikko että en pysty (ainakaan selvin päin) seksiin ilman rakkautta, joten ne puumailutouhut ei tule kyseeseen. Töissäkin on kyllä jokunen alle kolmekymppinen osoittanut sen tyyppistä kiinnostusta mutta ei, en halua pelkkää seksiä ollenkaan, sitä ilman voin elää hyvin lopun ikääni nyt kun on jo selibaatin alkuun päästy hyvin niin että kroppa on unohtanut koko asian täysin :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On se ihan mahdollista ettei löydä, ainakin jos on pääkaupunkiseudulla missä on naisista valtava ylitarjonta sinkkumarkkinoilla. 

Minut mies jätti kun olin 32, ja pidin itsestään selvänä että löytäisin uuden kumppanin vielä. Nyt olen 41, eikä ole minkäänlaisia seurustelukuvioita ollut eron jälkeen. Muutaman vuoden etsin aktiivisesti lähinnä nettideittien kautta, mutta enää en jaksa. Olen jo hyväksynyt sen että en enää miestä löydä, eikä se enää edes ahdista.

Noista puumajutuista vielä. Joo, kyllä puuma seksiseuraksi kelpaa, mutta itse ainakin olen sitä lajia tosikko että en pysty (ainakaan selvin päin) seksiin ilman rakkautta, joten ne puumailutouhut ei tule kyseeseen. Töissäkin on kyllä jokunen alle kolmekymppinen osoittanut sen tyyppistä kiinnostusta mutta ei, en halua pelkkää seksiä ollenkaan, sitä ilman voin elää hyvin lopun ikääni nyt kun on jo selibaatin alkuun päästy hyvin niin että kroppa on unohtanut koko asian täysin :D

Turhaan olet selibaatissa. Puumailun voi suorittaa myös hitaammin tutustuen, vaikka ei mitään vakavaa olisikaan tiedossa. Parempaa seksi onkin, kun tuntee toisen kunnolla vaikka rakkaus puuttuisikin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat