Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikä! Näin naapurin CITTARISSA sovittamassa vaatteita :DD

Vierailija

Asutaan varakkaalla alueella ja ajellaan molemmat uusilla mersuilla. Tää nainen on koittanut antaa kuvan itsestään mitä nyt pari kertaa ollaan juteltu että he tulisivat miehensä kanssa hyvin toimeen, mutta nyt selvisikin että tämä nainen ostaa vaatteita CITTARISTA. Huutista!! On joskus esitellyt mulle luiskan laukkuaan mutta tuskinpa sekään sitten on ollut aito. Velkaa taitaa pariskunnalla olla aika paljon kun kaksi uutta autoa ja iso talo kalliilla alueella? :D

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Siellä on kesäisin kivoja maksimekkoja. Muuten tulee ohitettua nopeasti korkeiden hintojen takia. Mutta provohan tämä olikin.

Vierailija

Terveisiä Eirasta! Puhumme ruotsia kotona ja olemme varmasti rikkaita, mutta me ostamme säästöpörssistä Hangosta aina vaatteita, kakkos asunto on siellä!

Raitapaita

Provohan tää on mutta kerronpa silti. Mun eno on kirurgi, menestyy hyvin ja palkkakaan ei ole huono. Asuu perheensä kanssa omakotitalossa varakkaalla alueella, on autot, pelit ja vehkeet, lapset harrastaa jne. Silti eno ostaa vaatteet Prismasta, Tokmannilta, Robin Hoodista ja Lidlistä. Hui kamala, vai mitä? No ei, ihan oikeesti kuka aikuinen (?) ihminen välittää siitä mistä toinen aikuinen ostaa vaatteet? Ei se kerro ihmisen tulotasosta yhtään mitään. Sitäpaitsi Cittarissakin on yllättävän kalliita vaatteita, joskus ostin tavallisen raitapaidan, ja hintaa oli joku 32€. Että näin.

Vierailija

Herää kysymys: Mitä ihmettä AP siellä Cittarissa teki? Eikö hänen pitäisi hoitaa ruokaostoksensa Stockmann Herkussa?

Vierailija

Eikä, karseeta, niin hirveetä, ihan kamalaa, mikä juntti. En jaksa, en kestä. Onneks ei oo mun naapuri. Koeta sä nyt ap sinnitellä! Ei oo todellakaan sun vika, jos noin juntti naapuri. Voimahali sulle ja ihan kauheeta, kun mulle tulee Cittarin mainokset silmille. Kamala maailma. Yritän saada Louis Vuittonit ja Diorit näkökenttääni ja aivoihini, mutta Cittaria ja Prismaa pukkaa. APUA! Osaatko ap auttaa, rahaa on.

Vierailija

Ei kai sillä naapurilla sen enempää oo velkaa kuin ap:llakaan jos samalla alueella asuvat ja samanlaisilla autoilla ajelee?

Vierailija

Meidän Cittarissa ei edes myydä kuin asusteita ja yöpukuja. Poistivat muut vaatevalikoimat kokonaan. Pienille lapsille on näiden lisäksi myynnissä suppea valikoima ulkovaatteita.

Itsekin olen ostanut myös marketeista ja jopa Tokmannilta vaatteita enkä edes ole ajatellut sen olevan noloa.

Vierailija

Todennäköisesti naapuri on varakkaampi kuin ap, koska "ostaa, mistä halvimmalla saa". Fiksu ja varakas ihminen on aina tarkka pennosistaan.

Eli ap, saattaapi naapurisi velkasaldo oli pienempi kuin sinun..

Vierailija

Itse ostelen kaikki vaatteeni marketeista. Rahaa minulla olisi ostella merkkiliikkeistäkin, mutta ei kiinnostusta. Inhottaa mennä johonkin erikoisliikkeeseen kun sieltä kulman takaa joku yli-innokas myyjä paukkaa neuvomaan ja kyselemään. Vittu kun mä osaan itsekin valita ne kengät tai paidan, en minä kuitenkaan ihan niin avuton ole. Eikä ainakaan minun mielestäni ne merkkivaatteet ole lopulta sen kummempia kuin markettivaatteetkaan jos otetaan merkit irti. Ja niistä markettivaatteista saa ihan kivoja kun vähän tuunaa mieleisekseen.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat