Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joko olette alkaneet valmistautumaan joululahjojen ostamiseen?

Vierailija

onko tullut hyviä ideoita mitä kenellekkin hankitte?

Kommentit (11)

Vierailija

Minulla on lahjakaappi jonne ostan ympäri vuoden tavaraa, aina kun jotain hyvää eteen osuu. Nytkin siellä odottaa häälahja, musta joutsenvati. Pitää vain odottaa että jollain on häät.
Ulkomaan matkoilta tulee myös ostettua jotain erilaista kuin Suomen tukkutarjonnassa on.

Vierailija

Olen miettinyt ja hankkinutkin. Ei minun kyllä tarvitsekaan kuin lapsilleni.

Toiselle on helppoa, sillä on aina toiveita niin paljon, toiselle taas ei kun ei pyydä juuri koskaan mitään ja nyt vielä aremmin kun tietää rahatilanteen.

Keksi siinä sitten jotain kun toiveet ovat tyyliin uusi reppu yläkoulua varten.

Vierailija

itse en ole siis vielä yhtään hankintaa tehnyt,mutta mietinnässä on ja todennäköisesti usealle sujahtaa kirjat pakettiin.

ap

Vierailija

En ole vielä hommannut, mikä on poikkeama aiemmista vuosista. Ollut aika rankka  vuosi perheellä ja mieskin Kelan päivärahoilla eli rahaa ei kauheasti ole. Mutta lasten kanssa on jo mietitty, mitä haluavat lahjaksi. Muut jättänen tänä vuonna vähemmälle.

Vierailija

Olen joo.  Paikallisessa Prismassa oli leluosastolla esimerkiksi Lundbyn nukkekodin kalusteita -50%, ja monista muistakin leluista oli hyvät alennukset. Kirjakaupoista olen katsellut kirjoja poistomyynnistä, mut yleensä suosin edullisia määräaikaisia lehtitilauksia lahjoina, ja googlettelen niitä tasaiseen tahtiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat