SYÖKÖ JOKU OIKEASTI JOKAPÄIVÄ KARKKIA?!

Vierailija

Olen välillä törmännyt näihin jotka syövät joka päivä sellaisen keskikokoisen pussin. Ei siis mikään jumbo pussi eikä mikää minipussi. Eikö hampaat kärsi pahasti tai verisuonet tukkeudu jos noin pitkään tekee?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

No joku sepelvaltimotauti kehittyy vuosikymmenissä ja sitä ei edes esiinny lapsilla eli alle 20 vuotiailla ja nuorillakin ihmisillä se on todella harvinainen. Suurin osa sairastuneista on yli 60 vuotiaita. Toki amerikassa oli nähty lapsille sepelvaltimon taudin alkuja.

Vierailija

No haluatko 2 edes auttaa sitä, että kuolet, vaikka 60 vuotiaana sydänkohtaukseen ja hyvät eläkepäivät jää tuon takia viettämättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä törmännyt näihin jotka syövät joka päivä sellaisen keskikokoisen pussin. Ei siis mikään jumbo pussi eikä mikää minipussi. Eikö hampaat kärsi pahasti tai verisuonet tukkeudu jos noin pitkään tekee?

Juuri vastasit omaan kysymykseesi. Mikähän tämän ketjun tarkoitus oli?

Vierailija

Mä ainakin haluan kuolla nuorena. En halua eläköityä vasta 70 vuotiaana loppuun ajettuna luuskana tai viettää viimeiset 20 vuotta rampana vaivaisena tai vielä pahempaa, jossain vanhainkodissa jossa vaippa vaihdetaan kerran kuukaudessa ja ruokitaan kun siitä ei ole liikaa vaivaa.

En kyllä syö karkkia joka päivä, mutta voisin kyllä. Hammaskalusto on jo mennyt ajat sitten huonoon kuntoon, että ei se siitä oikein enää voi huonontua. Tekareita odotellessa.

Vierailija

Minä söin ennen joka päivä puoli kiloa irtokarkkeja :). Ei siitä mitään haittaa ollut hampaille (pesen hampaat 2-3 krt/pvä, lankaan 1-2 krt/pvä, käytän ksylitolia). Karkit oli kuin huumetta, oli vaan pakko saada. En kuitenkaan tykkää karkkilakkoa pidettyä niiden mausta. Omituista.

Vierailija

Täysin samaa mieltä!Aivan kahjoa!Mutta tää on jännä piiloaddiktio joka näillä hoikilla ja hyväkuntoisilla naisilla on..siis oikeasti karkkia joka päivä ja siihen tulee sellasia himoja että sitä lähetään vaikka kilometrien päästä hakemaan erikseen..ja sitten parjataan tupakoitsijoita!

Itse laitan kahveeseen palan sokeria ja sillä mennään..lapsille annan karkkia jos satun kaupasta höveliäisyyttäni ostamaan!

MYRKKYÄ!

Vierailija

Noin 30 vuotta olen melkein päivittäin jotain herkkua syönyt. Välillä ollut kausia kun olen yrittänyt päästä eroon mutta niitä aika vähän.
Pikkasen on ylipainoa ja hampaissa jokunen reikä mutta muuten kaikki arvot oikein hyvät

Vierailija

Minä olen syönyt ihan joka päivä jotain sokeripitoista heti kun pystyin asiasta itse päättämään. Oli se sitten karkkia, sokerijogurttia tai rahkaa tai pullaa tai jädeä. Erityisen ihanalta maistuu karkki auton hansikaslokerosta iltavuoron päätyttyä kun on jano ja nälkä ja kohta pääsee kotiin koisaamaan. Erityisesti kingkongit on siihen hetkeen kuin nenä päähän, ah ja voih.

Ja juuh, tulen kuolemaan sydän - ja verisuorinautiin tai syöpään tai johonkin muuhun tautiin tai sitten jotenkin muuten, kuten kaikki aiemmatkin sukupolvet. Tämä tieto ei mua varsinaisesti yllätä. Luulen, että siinä vaiheessa kun hoitokodin harjoittelija lappaa mulle suuhun suolatonta ja rasvatonta ja sokeritonta ja mautonta velliä, edelleen haluaisin oikeasti syödä vaan herkkuja.

Vierailija

No jos tarttee syödä karkkia töiden jälkeen tai välipalaksi se tarkoittaa sitä että ruokaa on syöty liian vähän..ruikkaria mukaan niin pysyy vatta täynnä ja mieli hyvänä..ja lompakko ja vatsanseutu!

Itse tupakoin ja joten riemulla ajattelen että ne kaikki narisijat vetää itse sokerimössöö ja kuollaan samaan aikaan..eri syistä vaan..

hyi hävetkää sokerin nassuttajat..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat