Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millä tempulla käynnistyi synnytyksesi? ov

Vierailija

Mitä kaikkea teit että synnytyksesi käynnistyi? Ja mikä tuntui tepsivän?

Kommentit (14)

Vierailija

en ole synnyttänyt mutta kaikki ranskalaiset naisystäväni tekevät sen viinilasillisen avulla eli juovat viinin ja jäävät odottamaan että lapsi haluaa liukkaasti pihalle :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

en ole synnyttänyt mutta kaikki ranskalaiset naisystäväni tekevät sen viinilasillisen avulla eli juovat viinin ja jäävät odottamaan että lapsi haluaa liukkaasti pihalle :D

en tykkää viinistä... =(

Vierailija

Joka kerta synnytys on alkanut lapsivesien menolla illalla/ yöllä levätessä. Siitä ovat alkaneet supistukset jne. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta synnytys on alkanut lapsivesien menolla illalla/ yöllä levätessä. Siitä ovat alkaneet supistukset jne. 

ehhee.. mitä teit edeltävänä iltana? Seksiä kenties? Suur siivous?  Mitä?

Vierailija

Söin tulisia siipiä x-hot-kastikkeella, sitten katsottiin miehen kanssa expendables (ei aavistustakaan miten tuo kamala elokuva kirjoitetaan) ja vedet meni muutama minuutti leffan loputtua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehhee.. mitä teit edeltävänä iltana? Seksiä kenties? Suur siivous?  Mitä?

Aktiivista lapsiperhe-eloa, ei mitään erityistä temppua. Tai temppu on ollut mulla se, että olen mennyt lepäämään -ja poks!

Vierailija

Käveleminen, käveleminen ja käveleminen.

esikoisen kanssa vahingossa. Bussi oli juuri mennyt ja olin ostanut vauvan huoneeseen mm. Elfan koreja. Päätin sitten kävellä useamman kilsan matkan kotiin. Vauva syntyi pari viikkoa etuajassa, ensiapuhuoneeseen sairaalassa. Juuri sain juostua taksista sinne.

Kahden jälkimmäisen kohdalla tämä sama, hieman tietenkin paremmin ajoitettuna ja ei niin hiki päässä toteutettuna on käynnistänyt lopulta (jo käynnistymässä olevan) synnytyksen. Keskimmäistä edeltävänä iltana kävelin varmaan yli tunnin lenkin reipasta vauhtia. Yöllä lähti tosissaan syntymään ja nopeasti.

Kolmonen käynnistettiin sairaalassa hepatoosin vuoksi, mutta kun supistukset alkoivat ehtyä, lähdin kävelemään "raivokkaasti" käytäville - tiesin kaikki hyvät reitit, koska olin joutunut kuopuksen kanssa siellä viettämään aikaa hänen taapero-aikaisen sairautensa vuoksi. Ja kas, yöllä alkoi heti tapahtua, taas juoksin, tälläkertaa saliin ponnistamaan vauvan maailmaan. Salit olivat täynnä ja osastolla valmistauduttiin jo osastosynnytykseen, mutta viimehetkellä vapautui sali.

No joo, eiköhän noi kaikki ole legendaa, mutta omalla kohdallani kyllä reipas kävely on aina edeltänyt nopeasti edennyttä synnytystä :)

Vierailija

Naitiin ja syötiin hyvä illallinen miehen kanssa, sitten nukuin oikein makoisasti ja heräsin viideltä aamulla ensimmäisiin supistuksiin (mitään harjoitussuppareita ei mulle koskaan tullut.), joita lähdinkin heti muistiinpanovihkoni kera laskeskelemaan. Tiesin heti että on tosi kyseessä ja niinhän se olikin :) Eniten yllätti omat vaistot jotka tiesi tarkalleen milloin pitää lähteä synnärille päin! 

Vierailija

Molempien lasten syntymää edelsi shoppailureissu ostoskeskuksessa. Sitten yöllä heräsin lapsivedenmenoon ja seuraava päivä meni molempien kohdalla sairaalassa kävelleskellen ja supistuksia odotellen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat