Vitsit jos miesystäväni tietäisi, etten hae töitä.

Vierailija

Olin työtön jo kun tavattiin. Okei haen töitä, mutta todella vähän. Olen tainnut lähettää kolme työhakemusta ja työnhakijana olen ollut yli puoli vuotta. En vaan kiinnosta tehdä hakemuksia. Haluaisin töitä, mutta en tee asian eteen mitään. Miesystäväni tehnyt töitä aina ja paljon. Onneksi ei juurikaan kysele työhön liittyvistä asioista. Tottakai mua hävettää, mutta en kyllä edes saisi töitä vaikka hakisin. On sen verran huonosti työkokemusta. Mitenhän kauan mies katselee työtöntä naista?

Kommentit (6)

Vierailija

Yksi mies on katsonut jo 8 vuotta, koska voi taloudellisesti alistaa. Yksi mies ei katsonut vuottakaan. Joten toinen voi katsoa hautaan asti ja toinen ei ollenkaan.

Vierailija

Voi vitsi.

Kuinkahan kaun menee, että vaimo ei huomaa, että en oikeasti hae töitä.

PPS. liiton pöivöätkin alkaa ollla lopussa.

Vierailija

Mä taas etin kovasti iltatöitä koulun lisäksi. Aika vähän vaan löytyy sellaista hommaa, mitä pystyisin tekemään. Laitoin nyt alkoon työhakemuksen ja kävin viime viikolla kyselemässä yhdestä paikasta töitä, mutta vähän tuntuu etten saa töitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä taas etin kovasti iltatöitä koulun lisäksi. Aika vähän vaan löytyy sellaista hommaa, mitä pystyisin tekemään. Laitoin nyt alkoon työhakemuksen ja kävin viime viikolla kyselemässä yhdestä paikasta töitä, mutta vähän tuntuu etten saa töitä.

Mitä opiskelet?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat