Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollisuus raskauteen?

Vierailija
26.10.2015 |

eli tosiaan perjantai yönä harrastimme miehen kanssa seksiä, kesken seksin muistin että olin unohtanut ottaa e-pillerin. Jatkoimme kuitenkin mutta mies ei lauennut sisääni vaan vatsalleni. Käytimme siis keskeytettyä yhdyntää. Ovulaatio mulla pitäisi olla tänään. Otin kuitenkin lauantai aamuna jälkiehkäisyn. Mitkä mahdollisuudet siis raskauteen olisi? Eli siis keskeytetty yhdyntä + jälkiehkäisy aika lähellä ovulaatiota.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollisuutta, jos mies ei tullut yhtään sisälles. Et muuten olisi tarvinnut jälkiehkäsyä jos näin on.

Vierailija
2/8 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pieni mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tosiaan varmuuden vuoksi ja mielenrauhan takia jälkiehkäisyn otin. -aloittaja 

Vierailija
4/8 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a

Vierailija
5/8 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, oon niin panikoija tällaisten asioiden suhteen:( -aloittaja

Vierailija
6/8 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli keskeytetty samana päivänä kun ovuloin. Ei paniikkia. Ja ei näköjään miehelläkään, koska ei halunnut käyttää kondomia. Ap, et voi kyllä mitenkään olla raskaana.

Vierailija
7/8 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo, että olit vaan yhden e-pillerin unohtanut niin vaikka olisi tullut sisälle niin raskaaksi tuleminen olisi ollut hyvin epätodennäköistä. Ja sitten vielä sun sisälle ei tullut edes siittiöitä. Plus jälkiehkäsy. Et voi mitenkään olla raskaana.

Vierailija
8/8 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit estää ovulaation. Että siitä höpiseminen on turhaa. Joskus harvoin voi ovulaatio tapahtua, mutta kohdun limakalvo muuttuu sellaiseksi ettei alkio voi kiinnittyä. Kaiken lisäksi käytitte keskeytettyä. Ei tuossa kyllä ole oikein minkäänlaisia raskauden mahdollisuuksia yhden pillerin unohduksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi