Kokemuksia Uniqlo-vaatteista

Vierailija

Etsin siistejä perusvaatteita, joissa ei olisi joka ketjuliikkeestä löytyviä polyesteriä ja akryylia. Esim. perustrikoopaitoja ja kauluspaitoja töihin. Täällä keskusteluja laadukkaista vaatteista kahlatessani monessa tuli vastaan minulle aikaisemmin tuntematon merkki Uniqlo. Kertokaas merkkiin tutustuneet tarkempia kokemuksia tuotteista, erityisesti tuosta puuvillan ja modaalin sekoitusta olevasta trikoopaidasta, jota on monta väriä.

Kommentit (10)

Vierailija

Itse olen ostanut Uniqlon trikoovaatteita ja tykännyt paljon. Ovat paksua trikoota, joka ei heti venähdä. Ja airism-alusvaatteet on ihania, noin niinkun materiaalin puolesta.

Vierailija

Siis hetkinen, onko tämä se merkki joka on tosi suosittu mm Japanissa ja jotka lanseerasivat jokunen vuosi sitten ne ohuen ohuet kevytuntuvaiset jakut? Saako näitä nykyään Suomesta vai pitääkö tilata ulkomailta?

Vierailija

Aasiassa on suosittu merkki. Itse olen ostanut Singaporesta. Euroopassakin on heillä myymälöitä, ainakin Pariisissa. En tiedä, toimittaako verkkokauppa Suomeen, en jaksa nyt tarkistaa. t. ykkönen.

Vierailija

Todella kivoja ja hyvälaatuisia. Aivan ihanat kevytuntsikat; mulla varmaan 5 erilaista. Aasiassa  mitoitus norm. pienempää, itselläni eur. 36-38 (M) mutta Uniqlossa L ja joskus jopa XL (lyhyet hihat). Jenkeissä mitoitus tietysti reilumpaa. Suosittelen lämpimästi!

Tilaisin takin, mutta koko?

Minun rinnanympärys 99 cm ja vyötärö 72cm niin kannattaako ottaa L vai XL siinä lyhyessä kevytuntuvajakussa? Hartiat kapean ja normaalin väliltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tämä ole ns. yleinen sopuliblogituote täällä Suomessa?

Ei kai bloggarit tiedä uniqloa?

En ainakaan usko, uniqlo on vähän kuin hyvälaatuinen H&M ulkomailla, ei kai oikein mikään blogijuttu.

Uniqlo on kans tosi halpa, joten ei oikein sovi bloggaajien nokitteluun silläkään tavalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat