Missä on Itä-helsingin parhaat pizzat?

Vierailija

siis noutopizzat. Classicista tai Mariosta ei saa kotiin.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Pizzeria Fornitalyssä (Jollas) on minusta koko kaupungin parhaat pizzat. Ja vain noutona.Harmi kun on auki vain perjantaisin ja lauantaisin, mutta hakemisen arvoista silloin.

Muuten nuo nouto- ja tilauspizzapaikat on pääosin noita turkkilaisten paikkoja joissa on sen verran tympeät pizzat, että Kotipizzakin on ainakin itselleni mieluisempi vaihtoehto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

siis noutopizzat. Classicista tai Mariosta ei saa kotiin.

Miten niin Itiksen Classicista ei voi ostaa mukaan pizzaa?

Vierailija

Kiitos vinkeistä. 

Minulla on mielikuva, ettei classicista saa noutona, ehkä olen väärässä.m

juu, nuo turkkilaisten pizzat on kaikki samaa mössöä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika kummallista, ettei ihan jokaikisestä pizzeriasta saa ottaa pizzaa mukaan. Luulisi sen olevan erinomainen bisnes.

ei saa mariosta. Netistä ei löytynyt edes puhelinnumeroa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kummallista, ettei ihan jokaikisestä pizzeriasta saa ottaa pizzaa mukaan. Luulisi sen olevan erinomainen bisnes.

ei saa mariosta. Netistä ei löytynyt edes puhelinnumeroa.

Läheskään kaikista paikoista ei voi etukäteen tilata, mutta kyllä niistäkin useimmista saa pizzan mukaansa, jos menee paikan päälle, tilaa tiskiltä ja odottaa valmistumista. 

Vierailija

Kotipizza.
Kaikki karvakäsipizzeriat tekee samaa pask.
Tein itse ja mikä ero.
Maistui sille mille piti, laadukkaat täytteet ja niitä oli runsaasti. Verot tuli myös maksettua.

käyttäjä-11285
Seuraa 
Liittynyt4.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Fornitalylle multakin ääni. Harmi, kun se on auki vain kahdesti viikossa ja on niin älyttömän syrjässä :/

Asun keskustassa, mutta tykkään pyöräillä kesäisin Jollakseen ihan vain Fornitalyn takia. :> Vaikka olisi meillä täällä Skiffer ja Putte'skin. Eli ääni Fornitalylle täältäkin!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat