Joululahjat?

Joulumieltä

Jouluun on enää 2kk ja ollaan jo alettu joululahjatoiveita miettiin.

Ite oon tämmönen nuori ja toivon herkkuja, urheiluvaatteita, ihon- ja hiustenhoito tuotteita, kirjoja ja levyjä. Mutta asiaan:

Mitä te toivotte? Toivotteko aikuiset vielä lahjoja? Entä mitä teidän lapset toivoo? Ois tosi kiva kuulla teidän juttuja. Onko teillä iso lista toiveita vai ettekö toivo mitään?

Kommentit (4)

Vierailija

Toivon omaa aikaa, häiriintymätöntä yöunta, rauhallisia hetkiä ja seesteistä elämää. Onnellisuus tulee pienistä asioista, niitä ei tarvitse kääriä pakettiin.

t: 2:n pienen äiti

Vierailija

En toivo mitään aineellista, koska minulla on rahaa enemmän kuin tarpeeksi ja voin ostaa itse itselleni mitä haluan. Mutta jos jokin satuolento toteuttaisi toivomuksia, niin toivoisin näkeväni vielä erään ihmisen ja saavani jutella hänen kanssaan. Sitä ei rahalla voi ostaa.

Vierailija

Tästä tulikin mieleeni, että pitääpä taas sopia muutamien henkilöiden kanssa, ettei osteta toisillemme mitään. Hmmm, onnistuisinkohan tänä vuonna sopimaan sellaisia diilejä pari enemmän kuin viime vuonna... Tiedän, että kaikki eivät siihen suostu, mutta yhdenkin pakollisen lahjaostoksen karsiminen on plussaa, sillä olen todella huono keksimään lahjaideoita ja stressaan niitä ihan hulluna. 

Vierailija

Itse toivon kirjoja ja herkkuja, oliivit, juustot ja viinit uppoavat aina  :) Lisäksi olisi kiva saada uusi lautapeli, joku Catanin tai Carcassonnen tyyppinen. 44v akka. 

Teini toivoo kirjoja, hemmottelujuttuja (viime vuosina korillinen kaikenlaisia suihkuvaahtoja, tukkajuttuja ja tuoksuja on ollut hyvä, taidan laittaa tänäkin vuonna) ja jotain asusteita tms. Olen kutomassa hänelle erikoislangasta huivia.

Ai niin, toivoisin kovasti saavani harmaan, itsetehdyn tupsumyssyn. Täytyy varmaan opettaa teini kutomaan joustinneuletta... 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat