Lue keskustelun säännöt.
Primolut nor
09.02.2006 |
Hei!
Onko kellään kokemuksia Primolut Nor:sta? Oon syönyt niitä välivuotojen estämiseksi tässä kierrossa. Menkkojen piti ohjeen mukaan alkaa 2-4 päivän kuluttua vikan pillerin syömisestä. Nyt on menossa 6 päivä siitä kun viimeisen tabun otin, mutta menkkoja ei kuulu. Pientä tuhrua kyllä tulee, mutta ei muuta. Raskautumiseenkaan en oikein usko, koska mitään sellaisiakaan tuntemuksia ei ole. Onko kellään muulla ollu samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo, mulla on. Olen syönyt niitä kierron käynnistämiseksi, koska mulla oli pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Söin myös clomeja kaksi kiertoa. Mulla vuoto alkoi kahden päivän kuluttua viimeisestä tabusta, paitsi tässä viimeisessä kierrossa. Vuotoa ei kuulunut vielä 5 päivän kuluttua, joten tein r-testin, ja plussahan se oli! Samana päivänä oli vuotoja ja kipua, mutta ei myöhemmin, ja tänään ultrassa löytyi sikiö ja syke rv6+.
Toivottavasti sulle olisi käynyt samaal tavalla!! :)
Hei!
Onko kellään kokemuksia Primolut Nor:sta? Oon syönyt niitä välivuotojen estämiseksi tässä kierrossa. Menkkojen piti ohjeen mukaan alkaa 2-4 päivän kuluttua vikan pillerin syömisestä. Nyt on menossa 6 päivä siitä kun viimeisen tabun otin, mutta menkkoja ei kuulu. Pientä tuhrua kyllä tulee, mutta ei muuta. Raskautumiseenkaan en oikein usko, koska mitään sellaisiakaan tuntemuksia ei ole. Onko kellään muulla ollu samanlaisia kokemuksia?
[/quote]