Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wt-nainen kiehuu Espoossa (video)

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015102420553621_uu.shtml

Kovasti luulee olevan muita parempi, vaikka on itse valkoista roskasakkia.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Haluaisin nähdä tuon naisen ilmeen, kun poliisit koputtaa ovelle. Reppana kuvitellut kuitenkin, ettei tsirou osannut ottaa rekkaria jne. Ja se ilme, kun tuo eukko joutuis sairaalaan ja vastassa ois hänen haukkumansa hoitaja...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä tuon naisen ilmeen, kun poliisit koputtaa ovelle. Reppana kuvitellut kuitenkin, ettei tsirou osannut ottaa rekkaria jne. Ja se ilme, kun tuo eukko joutuis sairaalaan ja vastassa ois hänen haukkumansa hoitaja...

Mikä oli rikos?

Vierailija

Mielisairas ihminen, hyvä ettei kasvoja julkaistu sen takia. Muuten kyllä aika törkeää mutta ei tainnut olla rouva täydessä ymmärryksessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli rikos?

Luulen, että poliisit ovat ainakin halunneet puhuttaa ko. leidiä. Kyllähän tuossa häirintää, kunnianloukkausta jne. on nähtävissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli rikos?

Luulen, että poliisit ovat ainakin halunneet puhuttaa ko. leidiä. Kyllähän tuossa häirintää, kunnianloukkausta jne. on nähtävissä.

Kunnialoukkausta ei voi tapahtua kahden kesken.

Vierailija

Suomalaiset on maailman kovimpia häpeäjilijöitä. Ei ihme että meille nauretaan muualla. Itse en näe mitään syytä hävetä jonkun hörhön mesoamista vain sen takia että hän sattuu kuulumaan samaan kansallisuuteen minun kanssa. Nuo häpeäjät on myös rasisteja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat