Kärsiiköhän tämä parantuminen jos..

Vierailija

..en pidäkään jalkalastaa kuten ortopedi komensi?

Tilanne se, että ei tämä lasta mahdu mihinkään kenkiini, yksiin lenkkareihin menee jos jätän kengät suurinpiirtein kokonaan auki, tosi lämpöistä juu ja kenkä pysyy hyvin jalassa silloin kun kävelee:/ kumisaappaisiin ei toivoakaan saada mahtumaan, lasta yltää jalkapohjasta lähes polveen asti.

Eipä muuten mitään, mutta tätä pitäisi nyt käyttää 2-3vkoa koko ajan paitsi yöllä ja minä teen liikkuvaa työtä jossa olen myös ulkona (kumpparisää nytkin) 1-3h/pvässä.

Kommentit (8)

Vierailija

No kyllähän tuohon joku syy on miksi pitää käyttää! Eli sinuna nyt vaan yrittäisin kärsiä, ettei tule myöhemmin suurempaa kärsimystä sen takia, ettei vamma ole parantunut oikein.

Vierailija

No totta mooses minä tätä lastaa pidänkin, MUTTA mietinkin sitä, että MITEN tätä pidän ihan käytännössä jos/kun ei ole kenkää mikä mahtuisi kunnolla jalkaan tämän kanssa! ja esim kumisaappaat ei mahdu ollenkaan, ei mene varsi jalkaan kun lasta vie tilan!

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä vamma jalassasi on?

Miksi et ole sairaslomalla?

Olinkin, 2pv. Huomenna  töihin. Lastaa pidettävä väh2vkoa.

ap

Vierailija

Kiitos 5 linkistä, mutta en rupea ostamaan uusia  jalkineita sen vuoksi, että jalka vaatii nyt 2-3vkoa lastaa. Enkä usko että nuokaan mahtuisi jalkaani omassa koossa koska lasta ja paksu osa alkaa jo jalkapohjan korkeudelta eli ennen nilkkaa. Ja päättyy polven alle pohkeeseen.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 5 linkistä, mutta en rupea ostamaan uusia  jalkineita sen vuoksi, että jalka vaatii nyt 2-3vkoa lastaa. Enkä usko että nuokaan mahtuisi jalkaani omassa koossa koska lasta ja paksu osa alkaa jo jalkapohjan korkeudelta eli ennen nilkkaa. Ja päättyy polven alle pohkeeseen.

ap

Millaisia ohjeita sait lääkäriltä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat