Onko kissalukusi jo täynnä?

Vierailija

Montako kissaa olet saanut vai oletko kenties yksikissanen ja miten olet päätynyt tähän määrään? Mikä on sinun ihanne kissalukusi? 

-Huom: keskustelu ei ole VEKILLE (vapaaehtoisesti kissattomille)! 

Kommentit (7)

Vierailija

On :)  Ensin tuli vain yksi kissa ja sen piti olla ainokainen. Mutta sitten alkoi mietityttää, että entä jos se katoaa tai jää auton alle, pitäisikö olla kaksi kissaa, että jää edes yksi kissa. Tilaisuus tarjoutui, kun oli eräs kotia vailla oleva kissanpentu tuttavapiirissä. Hän onkin aivan ihana kissaneitonen, kaunis kilpikonna. Hän sai pentuja ja pakkohan pesueesta oli yksi kissa pitää. Joten kyllä, ikävä kyllä kissalukumme on siis täysi!

Vierailija

Yhden kissan hankin hyvin nuorena, oli kyllä harkittu päätös. Nyt 13-vuotias joten varmaan muutaman vuoden sisällä aika jättää hänestä, sitten harkitsen kissan hankkimista (yksin tietenkin). Muuten voisin hankkia nytkin enemmän kissoja, mutta tuo on niin tottunut meidän kahdestaan oloon ja siihen että saa kaiken huomion. Ihannekissamäärä olisi 2-3 mutta pitäydyn nyt tässä yhdessä.

Vierailija

Mulla on pari teinikissaa ja olen yrittänyt valistaa niitä ehkäisystä, mutta ei ne mitään kuuntele. Nykyään ovat sisäkissoja, ettei noista tule teiniäitejä.

Vierailija

Ei, sillä ei ole tällä hetkellä kissaa... Jahkaan ottamisen kanssa, ajattelen että nyt olisi kätevä matkustella, mutta en saa aikaiseksi, ja jahkaan, että jos nyt otan kissan, miten käyn kyläilemässä kavereitten mökillä, kun niilläkin on kissa (joka sitä paitsi oli tässä pari viikkoa minulla hoidossa ja samalla kissanpuutettani hoitamassa). Paras kai olisi asua kommuunimaisemmissa oloissa, jolloin voisi usealla ihmisellä olla yhteinen kissa/kissoja.

Vierailija

Meidän kissaluku on täynnä, mutta päätös ei ole meidän ihmisten tekemä, vaan nykyisen kissan. Se vihaa kaikkia muita kissoja, joten emme voi ottaa useampia, vaikka haluaisimme.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat