Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ylpeyden ja kunnian omaava mies alkaa suhteeseen suomalaisen naisen kanssa?

Vierailija

Normaali suomalainen 28v nainen:

- +20 miestä nussinut häntä
- "Panolomia" etelän lämmössä, jossa seksiä 5min tutustumisen jälkeen paikallisen "casanovan kanssa" tai svedupojan
- Vähintää 2 narsiste exää
- Huonot kokemukset parisuhteessa tehnyt naisesta katkeran ja uusi mies joutuu kestämään tätä
- Nainen oli kauneimmillaan 16-20 vuotiaana

Kyllä miehen pitää ylpeys niellä, jos suominaisen kanssa alkaa vakavasti seurustella.

Kyllä Mount Everest menetti tietyn hohdon sen jälkeen, kun se ensimmäisen kerran valloitettiin.

Panokaveriksi suominainen sopii todella hyvin. Onneksi he ovat helppoja.

Kommentit (6)

Vierailija

Suomalainen mies jolla on ylpeyttä ja kunniaa, on myyttinen otus. Kaikki puhuvat mutta kukaan ei ole nähnyt.

Vierailija

No en näköjään ole normaali suomalainen nainen kun olen harrastanut seksiä yhden miehen kanssa, olen keskittynyt opiskeluun yliopistossa ja yhdenkään narsistin kanssa en ole seurustellut. Jotain miestä voi häiritä ne summat joita käytän shoppailuun, mutta toisaalta samalla panostan ulkonäkööni eli plussaahan sekin on.
N25

Vierailija

Ei voi muuta sanoa kuin, että jotkut ne jaksaa. :) Jos sinulla on noin negatiivinen mielikuva suomalaisista naisista, niin kannattaa suosiolla unohtaa suominaiset, ja etsiä itsellesi ulkomaalainen nainen. Kukaan ei estä sinua. Miksi urputat näitä samoja juttuja päivästä toiseen? Ei ole normaalia tuollainen. Pitäisiköhän sinun hankkia mielenterveydellistä apua ongelmiisi? Olen aidosti huolissani sinusta. :/

Vierailija

Ap on ihan samaa tasoa kuvailemansa suominaisen kanssa, sen paljasti aloituksen viimeinen lause. Joten vastaus kysymykseesi on kyllä.

vanha akka

Onko nyt jo suomalaisten miesten kunnia ja ylpeys heidän naistensa te tiedätte missä?

Näinpä se kulttuuri rikastuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat