Avomies oli laittanut nauhurin laukkuuni, kun olin työpaikan juhlissa!?
Ei jumaliste, mitä tekisitte tilanteessani? En ole koskaan pettänyt, enkä edes ihastunut kehenkään muuhun. Onko mies jotenkin sairas? Kysyin häneltä, mikä tämä on, niin vastaus olikin minua syyttelevä, että mitä kaivelin laukkuani!!!
Kommentit (18)
Minkälaisen hehtaarimaisen kauppakassin kanssa sinä olet juhlissa jos nauhuri laukussa jää huomaamatta?
Vierailija kirjoitti:
Huono.
Et usko vai? Ihan totista totta on. ap.
Siis onko tää oikeesti niin uskomaton juttu, ettei kukaan usko sitä vai? ap. Kuitenkin näin kävi. Eilen työpaikan veskissä huomasin, että nenäliinapaketin väliin oli tungettu pieni nauhuri, joka oli päällä. Ja tää on taivaan tosi!
No, en ennusta hyvää teidän suhteelle. Minusta on rehellisesti aika huolestuttavaa ylipäätään urkkia puolisonsa tekstiviestejä ja sähköposteja, saati sitten tuolla tavalla vakoilla.
Tosi huono! Vaarivainaalla saattoi olla "nauhuri", nyt on vuosi 2015.
Olisit huohottanut sinne ja katsonut, mitä tuleman pitää. Ja samalla alkanut etsiä uutta kotia.
Älä puhu koskaan kotona puhelimessa mitään miehestäsi. Kotonakin saattaa olla nauhoitus!
Olisit huohottanut siihen, että "Oi Jorma, kullisi tuntuu pillussani niin hyvältä ja täyttää sen kokonaan toisin kuin mieheni nakki. Aahhh, Jorma haluan että lasket spermasi persesilmääni, nussi minua sinnekin, oih oih!"
Olisit ensin tehnyt seksikuunnelman. Sitten lausunut, et kuuleppa nykyinen ex-siippa, tää oli nyt tässä tämä meidän juttu. Sitten sulkenut nauhoituksen ja jatkanut iltaa.
Kohtaa miehesi, ota asia esille ja kysy motiivit. Selkeää mustasukkaisuutta ja epäluottamusta tuollainen on. Laitontakin.
Menee ihan ohi aiheen, mut Endis ei ole tainnut olla hamsterien, oravien tai koirien kanssa tekemisissä.
Jos ei ole provo niin juokse ja lujaa. Sairaanloisen mustasukkainen mies ei tiedä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Häh, millä nimellä sitten nauhuria kutsuisit? Ne tosiaan ovat nykyään niin pieniä, että nenäliinapaketin väliin piilottaminen kuulostaa uskottavalta. (nauhoitan työssäni haastatteluja, joten tuttu laite). Ap:lle,harkitsisin suhdetta vakavasti, tosi outoa toimintaa.
Yksiselitteisesti laitonta. Mies on syyllistynyt salakuunteluun, ja sekä sinä että kaikki muut salakuunnellut voitte tehdä hänestä rikosilmoituksen. Kannattaa tehdä, ehkä oppii jotain.
Niin ja tietenkin eroatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, millä nimellä sitten nauhuria kutsuisit? Ne tosiaan ovat nykyään niin pieniä, että nenäliinapaketin väliin piilottaminen kuulostaa uskottavalta. (nauhoitan työssäni haastatteluja, joten tuttu laite). Ap:lle,harkitsisin suhdetta vakavasti, tosi outoa toimintaa.
Sanelukone voisi olla toinen termi. On pieniä. Osa käynnistyy itsestään äänestä. Olen yhden mustasukkaisen vastaavan hullun kanssa ollut ja eroa suosittelen. Ja rikosilmoitusta.
Tallentimet eivät kyllä nenäliinapaketin sisään piiloudu. (14)Eikä se ole mikään nauhuri. Tallennin. Sanelin.
Huono.