Avomies oli laittanut nauhurin laukkuuni, kun olin työpaikan juhlissa!?

Vierailija

Ei jumaliste, mitä tekisitte tilanteessani? En ole koskaan pettänyt, enkä edes ihastunut kehenkään muuhun. Onko mies jotenkin sairas? Kysyin häneltä, mikä tämä on, niin vastaus olikin minua syyttelevä, että mitä kaivelin laukkuani!!!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Siis onko tää oikeesti niin uskomaton juttu, ettei kukaan usko sitä vai? ap. Kuitenkin näin kävi. Eilen työpaikan veskissä huomasin, että nenäliinapaketin väliin oli tungettu pieni nauhuri, joka oli päällä. Ja tää on taivaan tosi!

Vierailija

No, en ennusta hyvää teidän suhteelle. Minusta on rehellisesti aika huolestuttavaa ylipäätään urkkia puolisonsa tekstiviestejä ja sähköposteja, saati sitten tuolla tavalla vakoilla. 

Vierailija

Olisit huohottanut siihen, että "Oi Jorma, kullisi tuntuu pillussani niin hyvältä ja täyttää sen kokonaan toisin kuin mieheni nakki. Aahhh, Jorma haluan että lasket spermasi persesilmääni, nussi minua sinnekin, oih oih!"

Vierailija

Olisit ensin tehnyt seksikuunnelman. Sitten lausunut, et kuuleppa nykyinen ex-siippa, tää oli nyt tässä tämä meidän juttu. Sitten sulkenut nauhoituksen ja jatkanut iltaa.

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Kohtaa miehesi, ota asia esille ja kysy motiivit. Selkeää mustasukkaisuutta ja epäluottamusta tuollainen on. Laitontakin.

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tosi huono! Vaarivainaalla saattoi olla "nauhuri", nyt on vuosi 2015.

Häh, millä nimellä sitten nauhuria kutsuisit? Ne tosiaan ovat nykyään niin pieniä, että nenäliinapaketin väliin piilottaminen kuulostaa uskottavalta. (nauhoitan työssäni haastatteluja, joten tuttu laite). Ap:lle,harkitsisin suhdetta vakavasti, tosi outoa toimintaa.

Vierailija

Yksiselitteisesti laitonta. Mies on syyllistynyt salakuunteluun, ja sekä sinä että kaikki muut salakuunnellut voitte tehdä hänestä rikosilmoituksen. Kannattaa tehdä, ehkä oppii jotain.

Niin ja tietenkin eroatte.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat