ETTE USKO MITÄ NÄIN ÄSKEN KAUPASSA!

Vierailija

Olin meidän lähi Salessa. Menin kassa jonoon ja siinä edessäni oli nainen, joka piti yllään kauheata kohellusta ja sähläystä. Hänen kanssaan oli myös joku mies. Tämä mies oli pelaamassa pelikoneilla ja tämä nainen oli maksamassa tavaroita. Samalla tämä nainen huuteli sieltä kassalta kokoajan sille miehelle kovaan ääneen jotain turpäiväistä no samalla myyjä yrittää sanoa tavaroiden hintaa, mutta tämä nainen sivuuttaa koko asian ja elehtii siihen malliin, että ole nyt hiljaa mulla on tärkeämpi juttu. He vaikuttivat ulkonäöltään hieman rähjäisiltä, mutta eivät kuitenkaan olleet mitään humalaisia tai narkkareita.

Samalla jono vain kasvaa, minun taakseni alkaa tulla porukkaa vielä. No siinä kohtaa tämä nainen sanoo, että saako käydä nopeasti autolla kysymässä onko tuo hiusväri oikeaa, myyjä sitten vastaa, että no käy sitten. Vähän päästä hän juoksee sisään ja sanoo, että joo oli se oikeaa.

Siinä vaiheessa tämä nainen alkoi esitellä hiuksiaam tälle myyjälle, että kato lyhensin latvat ja värjäsin tms. Sitten myyjä sanoo hinnan niin tämä nainen oikeasti suunilleen makaa siinä kassan ihme jutulla missä ne rahat annettaan. Ja kun myyjä sanonut hinnan niin tämä nainen kysy, että ai mikä se olikaan. Lopulta he saivat asiansa hoidettua ja lähtivät. Kaiken päälle kun tulin ulos kaupasta niin näin, että noilla oli vielä lapsikin autossa odottamassa.

Mitäköhän ihmeen tyypejä nuokin olivat? Ihan suomalaisia, mutta kauhea kohellus ja sähläys kokoajan. Se mies kyllä oli aika rauhallinen.

Kommentit (10)

Vierailija

Aineissa tms. kehitysvammainen. Joskus joutunut olemaan viisi minuuttia erinäisissä tilanteissa tuollaisten kanssa ja aivot meinaa poksahtaa jo siinä ajassa. Kuin jokin ADHD potenssiin sata ja helvetin yksinkertainen luonne päälle + tolkuton nousukänni.

Vierailija

Perus myymälävarkaiden hämäys. Todennäköisesti seurueessa oli kolmas tai jopa neljäs ja viides tyyppi mukana, jotka samaan aikaan kaupassa nakkelivat tavaraa laukkuihinsa kun myyjien ja asiakkaiden huomio oli näissä koheltajissa. T. Myyjä

Vierailija

Sosiologinen empiirinen tutkimus käynnissä. Itse joskus teen samaa, eli aiheutan outoja tilanteita koska teen mielessäni tutkimusta. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sosiologinen empiirinen tutkimus käynnissä. Itse joskus teen samaa, eli aiheutan outoja tilanteita koska teen mielessäni tutkimusta. :)

tai tosiaan varkaita.

Vierailija

Joku puhu kaupassa, kai nyt lasu edes tehtiin. Säälittävä maa jossa jokaiseen suhtaudutaan epäillen, jos on mies niin vähintään joku pervo, raiskaaja tai pedofiili täytyy olla jos  hymyilee tai sanoo moi. Suomi on kaikinpuolin ihan vitun terve maa, jotkut vielä ihmettelee miksi tässä maassa melkein kaikilla on niin saatanan paha olla, johtuisiko siitä kuinka kohtelemme ja suhtaudumme toisiimme.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat