Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu fantasia kumppanista toisen kanssa, vaikka olen mustasukkainen?

Vierailija

Kärsin varmaankin sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, koska en pidä siitä jos puoliso katselee muita tai ihailee muita. Silti lähes ainoa fantasia joka minua kiihottaa on nimenomaan sellainen jossa puoliso olisi seksuaalisessa kanssakäymisessä jonkun muun kuin minun kanssa. Tunnen itse aivan oudoksi tämän takia.

Kommentit (7)

Herrrrmanni

Mulla sama! Eikä oo kumppanista kiinni, vaan ollu sama fantasia eri kumppaneiden kanssa.

Onko teitä tästä fantasioivia petetty? Minua on, ja oon aina itse kuvitellu fantasian johtuvan siitä, vaikka todellisuudessa se oli hirveää

Vierailija

Mua ei ole petetty. Mulla ei edes ole poikaystävää, mutta fantasioin, että olisi ja samalla kun sen kans harrastan niin se puhuu mitä on just eilen tehnyt jonkun muun kanssa, tai että menee baariin tänään kun haluaa toista naista :D

Puhu muru
Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Hei.

Kiitos kysymyksestäsi. Pohdit mustasukkaisuuttasi ja seksifantasiaa, jossa kumppanisi on seksuaalisessa kanssakäymisessä toisen kanssa.

Seksuaalifantasioissa on lupa ja vapaus nauttia myös niin sanotusti kielletyistä asioista. Vaikka tosielämässä kokisit olevasi mustasukkainen, seksuaalifantasioissa voit nauttia silti suunnattomasti juuri niistä asioista, mitkä oikeasti sinut tekevät mustasukkaiseksi. Suuri ero onkin, että fantasiamaailmassa sinä olet ohjaaja ja käsikirjoittaja. Voit ohjailla tilannetta ja kiihottua turvallisin mielin.

Mielen seksuaalisuus on valtava voima ihmiselle ja siihen kannattaa antaa itselle lupa nauttia. Et ole lainkaan outo fantasiasi takia ja voit nauttia siitä ihan rauhassa. Mikäli mustasukkaisuuden tunteet arkielämässä vaivaat sinua, suosittelen käyntiä seksuaaliterapeutin luona. Siellä voit terapeutin kanssa käydä asiaa tarkemmin läpi ja työstää sitä niin, ettei se vaivaisi sinua.

Aiheesta on kiinnostava suomalainen kirja nimeltä Mielen seksuaalisuus, jonka on kirjoittanut Osmo Kontula. Siinä avataan laajemmin mielen upeaa voimaa seksuaalisuudessa, kerrotaan fantasioista ja niiden synnystä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat