Millaiset ovat rumat rinnat?

Vierailija

Otsikko. Naisten ja miesten mielipiteet, ilmoittakaa sukupuolenne kommentissanne!

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Silikoniset puolipallot, joissa implantin reuna näkyy selvästi rinnan yläosassa. Aito rinta on enemmän tai vähemmän pisaran muotoinen. -N

Vierailija

kun kehtaiskin laittaa kuvan. Minun rinnat ja niin on sanonut useampi mies. Roikkuvat lapaset, nännipihan halkaisija 18cm ei kiihottuneena. Nännit katsoo lattiaa. Kun nostan rintaa niin iho nousee semmoset 10cm ainakin ennen kuin rinta alkaa seurata perästä. Ihan paskapuhetta sanoa että opettele arvostamaan itseäsi. Mä oon 3 veronmaksajaa tänne synnyttänyt ja pilannut kroppani. Valtio sais hankkia sen takaisin mulle terveyskeskusmaksun hintaan. Vai onko kolme lasta sitten joku hinta loppuelämän kestävästä kiusaamisesta, torjumisesta ja henkisestä väkivallasta? Että pitäisi nauttia? 

Vierailija

Minun rinnat. Toinen on toista melkein puolet isompi. Isomman rinnan nännipiha on myös puolet suurempi kuin toisen. Nännit ovat ns. sisäänkääntyneet eivätkä nöpötä paitsi kylmään suihkuun mennessä noin 10 sekunnin ajan. Vituttaa ihmiset jotka valittaa rumista rinnoistaan, yleensä ne ovat sentään keskenään samannäköiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kun kehtaiskin laittaa kuvan. Minun rinnat ja niin on sanonut useampi mies. Roikkuvat lapaset, nännipihan halkaisija 18cm ei kiihottuneena. Nännit katsoo lattiaa. Kun nostan rintaa niin iho nousee semmoset 10cm ainakin ennen kuin rinta alkaa seurata perästä. Ihan paskapuhetta sanoa että opettele arvostamaan itseäsi. Mä oon 3 veronmaksajaa tänne synnyttänyt ja pilannut kroppani. Valtio sais hankkia sen takaisin mulle terveyskeskusmaksun hintaan. Vai onko kolme lasta sitten joku hinta loppuelämän kestävästä kiusaamisesta, torjumisesta ja henkisestä väkivallasta? Että pitäisi nauttia? 

Olen todella pahoillani, sinä joka tämän kirjoitit! On täysin sairasta että joudut kokemaan huonommuutta kauneisihanteen takia vaikka olet 3 lasta kehollasi tehnyt ja ruokkinut. Et ansaitsisi vähääkään henkistä väkivaltaa tai MIESTEN KOMMENTTEJA rinnoistasi, jotka kuitenkin ovat alkuperäisen työnsä kunnialla tehneet. Hirveää että länsimaisessa yhteiskunnassa et voi olla rinnoistasi ylpeä, koska ne eivät satu miellyttämään silmää seksuaalisessa mielessä. 

Ole ylpeä, kaikista vastakkaisista odotuksista huolimatta! >: ) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Valtio sais hankkia sen takaisin mulle terveyskeskusmaksun hintaan. Vai onko kolme lasta sitten joku hinta loppuelämän kestävästä kiusaamisesta, torjumisesta ja henkisestä väkivallasta? Että pitäisi nauttia? 

Mitä ihmettä? Ihan itse olet lapset päättänyt hankkia. Jos ei lasten hankkiminen ollut riittävä korvaus, taisit tehdä väärän päätöksen. Eipä ole veronmaksajien asia sinun virheitäsi maksaa. -1

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa valitusta. Vai vielä valtio saisi hankkia silarit? Huh huh tätä mammojen röyhkeyttä ja ahneutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Silikoni ja riippuvat roikkutissit, ei siis imetyt tyhjiksi. Pilaantuneelle kropalle voi aina yrittää itse tehdä jotain.

Eli silikoneja ei saa olla, mutta jotain tarttis tehdä riippurinnoille. Tahdonvoimallako se venynyt nahka kiristyy?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Silikoni ja riippuvat roikkutissit, ei siis imetyt tyhjiksi. Pilaantuneelle kropalle voi aina yrittää itse tehdä jotain.

Idiootti

Vierailija

Pienet, tubulaariset (joojoo, on kehityshäiriö), jos on paljon luomia, epäsymmetriset, tyhjät patalaput, suipot, jos nännipiha on tummanruskea ja teelautasen kokoinen :/

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat