Suhtaudutko lähtökohtaisesti miehesi tekemiin sukupuoliseen kanssakäymiseen tähtääviin ehdotuksiin myönteisesti vai kielteisesti?

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

Riippuu kyllä aivan omasta mielentilastani. Aiemmin olisin voinut sanoa, että ehdottomasti kielteisesti, mutta nyt päälle 4-kymppisenä vaaka saattaisi kallistua kuitenkin myönteiselle puolelle. Olen hiukan onneton suhteessa, niin siksi. 

Vierailija

Onko aloittajalla vaikeuksia uskaltaa ehdottaa asiaa normaalisti vai miksi se pitää näin pitkän ja jäykän (hehhee) lauseen taakse piilottaa? (Oletan siis, että ehdotat ko.lauseella ko.kanssakäymistä naisille :D )

Vierailija

Ai se olikin oman miehen, luin huonosti, että miesten yleensä. No, kyllä mä myönteisesti suhteudun, mutta se mitä mä saan ei ole asia, johon suhtaudun myönteisesti, eli mies ei taida uskaltaa ehdottaa, kun tietää, että mä valitan, kun en saa orkkua eikä muutenkaan mikään mee oikein. Mies saa, mutta saa myös pahan mielen. Mä vihaan miesten seksuaalisuutta aika ajoin, jos se nujertaa naisten seksuaalisuutta, ja siinä te miehet olette kunnostautuneet aivan liian usein. 

2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vastaa orkuistaan itse! Näin se vaan menee.

Menköön vaan, mutta mä valitan silti kun en saa. Miehen on ihan turha ottaa siitä itseensä sitten, koska asia ei kerran ole hänen vastuullaan.

2

Vierailija

Mihin ehdotuksiin? Ei niitä ole tullut enää pariin vuoteen. Olen tehnyt aloitteet jo niin kauan, että en varmasti enää edes tunnistaisi mieheni mahdollisia vikittelyitä. N41

Vierailija

Karhunpalveluksen tekee suhteelle jos on kielteinen meininki kun toinen jotain ehdottaa. Siinä on niin helppo kolhia toisen itsetuntoa. Tietenkään en aina halua enkä aina suostu, mutta silloinkin pyrin sanomaan sen kivasti. Ja useinhan seksi on kuitenkin kivaa jos siihen ryhtyy, jos ei muuta niin saa toiselle hyvän olon, eli saatan olla myöntyväinen vaikkei itseä hirveästi nappaisi. :)  tietysti on myös niin, että jos toinen vaan ehdottaa että "olisko seksiä", niin ei siitä samantien halut aina syty. Mutta siitä voi lähteä työskentelemään sitä tavoitetta kohti. Meillä on se ihanaa että molemmat aina seksissä, tai vaikka seksiehdotuksen jälkeen, kysyy oma-aloitteisesti että "mitä sä haluaisit", sen sijaan että miettisi vaan että mitä minä haluan vai haluanko mitään. Miehellä on välillä haluttomampia jaksoja, ja toki mullakin. Silloin kun mies ei pitkään aikaan oikein ehdottele mitään, minä kyllä ehdottelen aktiivisesti. Saatan myös pyytää, että saisin jotain hyväilyä, vaikkei yhdyntää olisikaan. Siihen on helpompi suostua ja se kyllä helposti herättää miehen omatkin halut.

Vierailija

Ajatella, kun mä menin mun nykyiseen suhteeseeni, niin seksi ei tosiaankaan ollut minusta kivaa ellen itse halunnut! Ei se siis aina ole niin että onhan se kivaa sitten kun siihen pääsee. Eikä syynä olleet mitkään yhdyntäkivut vaan se, että tuntui, ettei mies ota minua huomioon silloin jos en itse halunnut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisitko mitenkään kysyä vielä monimutkaisemmin? Vai kenties hieman yksinkertaisemmin? 

Parisuhde ja rakkaus on monimutkainen asia. T. Ap

Vierailija

Mieheni kyllä yrittää kovasti, mutta en vain lämpene. En tiedä mikä siinä on, enkä usko että asia olisi kovin eri tavalla toisen miehen kanssa (paitsi aluksi tietenkin). Eilen mies ehdotti, että antaisin päälläni olevat pikkarit pesukoneeseen kun sinne ne on kuulemma muutenkin menossa. Sai kuulla kunniansa.

Vierailija

Mihin ehdotuksiin? Siihenkö, kun mies aamuseisokissa työntää kätensä jalkoväliini ja odottaa, että sytyn sekunnissa? Tuollaiseen suhtaudun kyllä lähtökohtaisesti kielteisesti, sillä omat aloitteeni ovat aivan toista maata: Lähettelen kiusoittelevia kuvia ja videoita, suutelen ja hyväilen, keikistelen alusvaatteisillani, annan hyvää suulla ja käsillä, hieron eturauhasta, runkkaan flesulla jne.jne. Olen nyt vuoden päivät odottanut, että mies tajuaisi alkaa tekemään samoja juttuja minulle, mutta eipä ole tapahtunut... Taidankin tästä kohta hakeutua suhteeseen, jossa antaminen kulkee kahteen suuntaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat