Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää pesukonetta!

Vierailija
09.02.2006 |

Vanhassa tekee päälle/pois-katkaisija kiusaa ja korjaaminen ei kuulemma kannata, kone on 15 v. vanha.

Pitäisi ostaa uusi kone, mutta jotenkin nyt epäillyttää kun olen kuullut lähiaikoina vain huonoa uusista pesukoneista. Äitini pesukone hajosi syksyllä, ja uusi kone (en nyt muista merkkiä) on niin tehokas, että vaatteet kuluvat kuulemma tosi paljon, ilmeisesti sen takia että uudet koneet ovat niin taloudellisia, että vettä käytetään vähän ja tottakai huuhtominen on aikamoista myllytystä. Linko on " liian" tehokas eli vaatteet ovat ryppyisiä riepuja tavallisten pesuohjelmien lopussa. Kaverini sanoo aivan samaa, pesee kuulemma kaikki vaatteet nykyään suunnilleen silkki-tai villaohjelmalla.

Mikä olisi hyvä pesukone??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneessa on tosin huipputehokas linko, mutta ainahan sitä lingon tehoa saa säädettyä, tuossa koneessa ainakin on askellus 200 rpm:n välein, muistaakseni 400/600-1800. Ja hienopesussa maksimi on 1200.

Itse olen ollut koneeseen täysin tyytyväinen, käytössä nyt puolisen vuotta.

Vierailija
2/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä electrohelios ajastettava malli, edestätäytettävä pari vuotta vanha. Ei ole valittamista, linkous tehokas, mutta saa säädettyä. Pesuaika uusissa huomattavasti pidempi kuin vanhoissa, meillä peruspesu 2+tuntia. Pesutulos ei ole sen kummempi kuin entisessä yli 10-v vanhassa, hiljaisempi on ja enemmän mahtuu pyykkiä. Suosittelen EHDOTTOMASTI myös kuivausrummun hannkkimista samaan konkurssiin, paras ostos sitten ensimmäisen tiskikoneen :)))))l

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1600 kierrosta minuutissa eikä tarvitse ostaa kuivausrumpua...

Meille tulee sellainen ku päästään uuteen taloon :)

maksaa n. 1000e

Vierailija
4/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkoaa 1400 kierrosta/min, pyykkiä mahtuu 7 kg jne

Vierailija
5/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän pitää ostaa kallista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme