Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut parturiin, miten pyydän hänet ulos?

Vierailija
23.10.2015 |

Flirttailee kovasti. Haluaisin pyytää hänet ulos, mutta en halua noloa tilannetta, jos ei olekaan kiinnostunut.. Miten hoidan homman tyylikkäästi? 

t. miesasiakas

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt naisparturit!!!

Vierailija
2/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt jo virheen. Sinun olisi pitänyt pyytää ulos heti kun mieleesi  asia juolahti. Nyt olet sitten tehnyt asiasta itsellesi suuren numeron, juuri tuo että mitä jos sitten kieltäytyy. Olen itsekkin tehnyt joskus saman virheen.

Sinun pitäsi pystyä palaamaan takaisin alkutilanteeseen missä pysyt esittämään tuon ehdotuksen kevyesti, niin että pystyt laskemaan asiasta leikkiä vaikka vastaus olisikin kielteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on 4 kertaa pyydetty töissä treffeille vakioasiakkaan toimesta. Parturi-kampaaja siis olen. Kaikki nämä pyynnöt ovat tulleet täysin puskista ja olen kohteliaasti kiittänyt ja kieltäytynyt, en tapailisi asiakasta. Harmi että nämä asiakkaat lakkasivat tänän jälkeen käymäatä. Mutta okenkin mietyinyt että onko ystävällisyyteni ja rentouteni lähettänyt näinne henkilöille vääriä viestejä. Jos sinua ap pelottaa iysesi nolaus tai torjutuksi tuleminen niin mieti tarkkaan ennen kun paljastat aikomuksesi. Jos kuitenkin päädyt pyytänään ulos ja saat pakit niin auhtaudu asiaan vaan rennosti ja heitä vaikka asiasta joku läppä että pitihän se nyt kokeilla hehhe. Jos siis haluat vielä aaiakassuhdetta jatkaa. Itse olisin pystynyt suhtautumaan asiallesesti, kunnioittavasti ja rennosti näihon asiakkaisiin jos he olisivat minulla vielä käyneet.

Vierailija
4/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on 4 kertaa pyydetty töissä treffeille vakioasiakkaan toimesta. Parturi-kampaaja siis olen. Kaikki nämä pyynnöt ovat tulleet täysin puskista ja olen kohteliaasti kiittänyt ja kieltäytynyt, en tapailisi asiakasta. Harmi että nämä asiakkaat lakkasivat tänän jälkeen käymäatä. Mutta okenkin mietyinyt että onko ystävällisyyteni ja rentouteni lähettänyt näinne henkilöille vääriä viestejä. Jos sinua ap pelottaa iysesi nolaus tai torjutuksi tuleminen niin mieti tarkkaan ennen kun paljastat aikomuksesi. Jos kuitenkin päädyt pyytänään ulos ja saat pakit niin auhtaudu asiaan vaan rennosti ja heitä vaikka asiasta joku läppä että pitihän se nyt kokeilla hehhe. Jos siis haluat vielä aaiakassuhdetta jatkaa. Itse olisin pystynyt suhtautumaan asiallesesti, kunnioittavasti ja rennosti näihon asiakkaisiin jos he olisivat minulla vielä käyneet.

Koita nyt saada tästä jotain selvää, pahoittelut kirjoitusvirheistä ;D

Vierailija
5/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi aikakone, rakenna  sellainen ja palaa itsenäsi siihen tilanteeseen, jossa ihastuit tuohon parturiin.

Vierailija
6/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensi kerralla taskuun parranajokone, ennen kuin istut tuoliin aja koneella kaljuksi ihastuksesi päälaki. Siten hän ymmärtää että välität.

Vierailija
7/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt joku kerta muutenvaan liikkeessä kysymässä (onko pieni liike vai jossain isommassa töissä?). Mun kampaajakaveri tapasi avokkinsa juuri noin. Mies kävi hänen luonaan parturissa ja höpöttelivät koko sen ajan. Seuraavana päivänä mies tuli kysymään tätä ulos :) Kyseessä oli nyt siis pieni liike jossa vain tämä kaverini ja toinen nainen yrittäjinä. Ehkä jossain isommassa liikkeessä missä kokoajan hulinaa ja huisketta, toi ei oo niin helppoa. Tai voit pyytää vaikka puhelinnumeroa seuraavalla kerralla kun käyt sielä. Lopuksi mielellään vaikka maksaessa. Sitten jos ei anna niin sun ei tarvitse enä mennä sinne uudestaan jos susta tuntuu että välit jäi kiusaantuneeksi.

Vierailija
8/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano joskus parturikäynnin lopussa, että on muuten kiva tuo yks kahvila/ravintola, sieltä saa parasta sitäjasitä, kiinnostaisko joskus lähteä.

Vierailija
9/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita päänahkaasi hiusten alle "mennäänkö kahville?" ja pyydä ajamaan kaljuksi. 

Vierailija
10/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävisi enää sinulla leikattavana, kyllä Suomessa partureita riittää.

Vierailija
11/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas miten katkeroitunut vastaus! Taattua aavee laatua! Mut koittaisit vähän edes relata, nyt on kuitenkin perjantai!

Vierailija
12/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas miten katkeroitunut vastaus! Taattua aavee laatua! Mut koittaisit vähän edes relata, nyt on kuitenkin perjantai!

Ei tuossa nyt niin katkeroitua tarvitse, mutta miksi olla tekemisissä, jos sille ei ole mitään pakottavaa syytä?

Vierailija
13/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parturi mies vai nainen? Naiselle varmaan kysymys aika helppo esittää, mutta mies voi olla toinen juttu.

Vierailija
14/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset varmaan tai olet sikaruma. Minua parturit aina pyytää takahuoneeseen.

Vierailija
15/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, varsinkin niistä parista asiallisesta. Nainen on siis töissä isossa liikkeessä, jossa ympärillä pyörii koko ajan muita kampaajia ja asiakkaita. Kahden kesken olisi helppo kysyä, mutta pelkään että hän joutuu nyt noloon tilanteeseen, kun muut kuulevat keskustelun.

Ehkä pitäis maksaessa sujauttaa treffipyyntö/puhelinnumero paperilapulla? Onko mielestänne hyvä idea? 

-ap

Vierailija
16/16 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parturit on huoria vaikka kaikki huorat ei ole partureita.

eräs vanhempi hieman ronskimpi parturi muija on näin mulle sanonut kun hieroi isoja tissejään hartioihin hiuksia leikatessan ja sanoin että tuo tuntuu kyllä aika hyvälle.

mutta asiaan, mulla on hieman samaa ongelmaa mun fysioterapeutin kanssa,en kyllä uskalla sille asiasta mainita ettei meidän asiakassuhde mene vituiksi,on kyllä paras fyssari missä ikinä käynyt vaikka olen vuosia hypännyt eri paikoissa.

lisäksi imatran absilla on nuori nainen mikä kyllä kiinnostaisi,mutta jos sitä ei kiinnostakaan yli-ikäiset? Joku kerran neuvoi että antaa lapun missä puhelin numero,mutta jos menee käsille ei uskalla mennä koko huoltsikalle,mutta tuo nuori muija kyllä jotenkin muistuttaa tätä,  http://www.google.fi/search?q=piper+fawn&client=tablet-android-samsung&…;

hiukset vaan on nyt tummemmat,ennen oli tuollaiset punaisemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi