Ei paria vanhojen tansseihin!

Vierailija

Koulussa vähemmän poikia ja KAIKKI jo varattu. Siis tietysti jo ajat sitten. 

Suurin osa seuristelee toisen lukiolaisen kanssa, joten he tietysti ovat parit. Loput pojat varattu kauan sitten. 

Mulle ei edes tullut mieleen, että oma tyttäreni voisi oikeasti jäädä ilman paria. 

Muutama muukin tyttö ilman paria, mutta he eivät suostu tanssimaan tyttöparin kanssa mikä on musta vielä tyhmempää. 

Perhepiirissä ei ole yhtään sopivan ikäistä poikaa eikä lähistöllä esim. armeijaa, josta voisi käydä pyytämänsä seuralaisen. 

Mitä ihmettä mä voin tehdä? Tyttö haluaisi tansseihin, mutta ei sinne yksin aio mennä. Tuollainen harmittaa varmaan loppuiän. 

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Monessa kaupungissa on saatu armeijasta poikia käyttöön. 

Ehkä en haluaisi vastaanottokeskuksesta tanssiparia, mutta ei täällä ole sitäkään. 

Ap

Vierailija

Amikset? ykköset, abit? Jos ei muuta, niin ainakin joissain kouluissa kierrätetään oareja niin, että yksi on sivussa aina yhden tanssin, ja kaikilla vaihtuu pari.

Vierailija

Eikö satu olemaan yhtään vapaata poikaa ystävänä tai sopivan ikäistä serkkua?

Jos joku tyttökaverikin on ilman paria niin sinne vaan yhdessä rohkeasti...ei ole niin vakavaa.

Meillä tyttö oli lukion ekalla luokalla yhdelle kaveripojalle avecina ja omissa vanhojen tansseissa oli poikaystävän kanssa joka tosin oli eri lukiosta.

Vierailija

Paikkakunnalla on vain yksi koulu peruskoulun lisäksi, tämä lukio.

Abit eivät ainakaan ole tanssien aikaan saatavilla, ykkösistä en tiedä. Pitää patistaa tyttöä kysymään. 

Oma tyttäreni tanssisi mielellään tytön kanssa, mutta kukaan ei suostu. Jäävät mieluummin pois kokonaan, kuin menevät "nolattavaksi". 

Lähipiirissä ei ole ainuttakaan sopivan tai edes sinne päin ikäistä poikaa. Tai yksi löytyy, mutta hän on 1000 kilsan päässä. 

Todella harmillinen tilanne ja olen aivan rikki, kun olen tajunnut, että mullakin on todella pienet piirit, kun ei sopivaa poikaa löydy edes perhe/kaveripiiristä. 

Ap

Vierailija

Kyllä, voin vahvistaa, että asia jää kaivelemaan loppuiän.

Meillä maalaislukiossa parit arvottiin, ja sain mukavan, komean pojan parikseni, joka osasikin tanssia. Mutta häntäpä halusi moni muukin. Eräs ystäväni maanitteli minut vaihtamaan paria kanssaan, koska hän ja tämä Karri olivat kuulemma lupautuneet toisilleen pariksi siinä vaiheessa, kun ei vielä tiedetty, että parit arvotaan. Suostuin vaihtoon, koska ajattelin, että onhan se parempi että he saavat toisensa, jos kerran haluavat, kun minulle oli periaattessa sama kenen kanssa tanssin, kunhan tanssin.

Mutta uusi paripa ei osallistunut tanssiharjoituksiin eikä lopullisiin tansseihin! Ja tuo tyttö jolle oman parini annoin, tiesi, ettei tuo hänen alkuperäinen parinsa aio osallistua. Hän siis huiputti minua. Minulta jäi vanhojentanssit väliin ja vielä nyt nelikymppisenäkin harmittaa. Kiitokset lähtee itsekkäälle Päiville.

Vierailija

Minä olen mies, jolla oli vanhojen tanssit vajaa 10 vuotta sitten, ja ihmettelin hirveästi, kun eräs tyttö suorastaan pakotti minut sinne, vaikka koko homma ei olisi erityisemmin edes kiinnostanut :D Maanitteli minua varmaan viikon verran, kun sen oli pakko päästä sinne (meidän lukiosssa poikia ja tyttöjä kokolailla tasamäärä), ja lopulta suostuin. Ei siinä mitään, ihan hauska kokemus se oli sinänsä, mutta tuntuu että se on aika paljon tärkeämpi tytöille kuin pojille.

Vierailija

Mulle kävi aikoinaan noin. Mulla vielä se nöyryyttävä syy, että kukaan poika ei HALUNNUT minun kanssa, vaikka olis poikia riittänyt kaikille. Opettaja olisi  kai pakottanut jonkun onnettoman mun kanssa, mutta kun näin että puhekin siitä aiheutti pojissa oksentelureaktion ja naurun sille pojalle jota uhattiin mun pariksi joutumisella, niin tein itse päätöksen että en osallistu koko tansseihin ja näin pakota ketään joutumaan tanssimaan vastenmielisen itseni kanssa.

Olin koulukiusattu, ja lisäksi minua vieroksuttiin koska olen pitkä ja silloin olin myös melko lihava nuoreksi ihmiseksi. Poikia ällötti ajatuskin joutua tanssimaan yli 180-senttisen ison "emännän" kanssa :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kai armeijasta voi tanssi partneria hakee:) Vastaanottokeskuksesta vois löytyä montakin vapaaehtosta kaveria.

Kyllä meillä ainakin oli sotapoikia tanssittamassa tyttöjä. Tästä on tosin jo 20 vuotta aikaa, mutta eiköhän tuo vieläkin onnistu.

Vierailija

Itse kävin tosi pientä lukiota jossa kutakin luokka-astetta oli vain yksi luokka ja meidän vuonna tyttöpariakin oli. Huvittavaa että niiden molempien parien toista osapuolta kysyin itse mutta eivät suostuneet joten saivat tanssia sitten toisen tytön kanssa XD Otin sitten parin ykköseltä. Itse asiassa oikia oli enemmän ykköseltä kuin kakkoselta, meitä oli vain neljä. M21

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat